    From: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Nie badz pan glab, praw fizyki pan nie oszukasz
    Date: Mon, 23 Apr 2012 01:09:50 +0200

    Powitanko,

    "... i jak jest dziura w rurze, to woda musi ciec".
    No to cieknie gdzies, tylko gdzie? Chodzi o instalacje grzewcza
    zamknieta. Napelniam instalacje do cisnienia 1 bara, jak nakazuje
    wskaznik na piecu (gazowym). Po kilku tygodniach mam juz tak na grubosc
    wskazowki wiecej niz 0. Gdzies to musi wyplywac. Niestety nie jest to
    zapowietrzenie, bo odpowietrzalem, a i po ktoryms uzupelnieniu wody
    przestaloby jej ubywac. Oczywiscie w widocznej czesci instalacji zadnych
    wyciekow nie zlokalizowalem.
    Wode moge oczywiscie uzupelniec, tylko jesli gdzies mi grzybek wyrosnie,
    to co prawda zlokalizuje przeciek, ale bedzie tez trudne do usuniecia.
    Czy ktos ma pomysl jak to zlokalizowac?
    Po glowie chodza mi 2 pomysly:
    1. Spuscic wode, dmuchnac kompresorem te 8 barow i szukac gdzie syczy.
    Tylko obawiam sie, ze cienkoscienne kaloryfery tego nie wytrzymaja.
    2. Wlac/wsypac takie cudo do uszczelniania chlodnic samochodowych i
    zapomniec o problemie.
    Moze ktos z Was wymysli cos innego i niekoniecznie z dodawaniem izotopu;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa