    From: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Nawet z tylu jest bezpieczniej
    Date: Tue, 23 Apr 2013 02:54:41 +0200

    Powitanko,

    Jest sobie radar. Oznakowany, zolciutki, z daleka widac, w ktora strone
    patrzy swym kaprawym chciwym okiem. Wszyscy realizuja program poprawy
    bezpieczenstwa w postaci: normalna jazda 70-90km/h, radar na horyzoncie
    - 50km/h, po minieciu radaru wlaczenie dopalaczy i normalna jazda.
    I to jest zrozumiale, normalne, taki tez przyklad daja policjanci, gdy
    nie jada na sygnale, OK.
    Ale niech mi ktos objasni, czym jest podyktowane takie samo zachowanie u
    kierowcow jadacych w przeciwna (slepa) strone?
    Rozumiem, ze ktos cala Pulawska turla sie te 50, takie hobby, OK, ale
    nie, jedzie te 80, zobaczy FR, gdzie z daleka widac, ze ma ow FR w
    dupie, znaczy sie z tylu takiego goscia, a ten hamuje, mija FR i palnik.
    Jest jakies proste wytlumaczenie tego fenomenu, czy to z gatunku
    "zrozumiec kobiete"?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa