eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNawet z tylu jest bezpieczniejRe: Nawet z tylu jest bezpieczniej
  • Data: 2013-04-23 08:26:09
    Temat: Re: Nawet z tylu jest bezpieczniej
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2013-04-23, Pawel O'Pajak <o...@i...pl> wrote:
    >
    > Jest sobie radar. Oznakowany, zolciutki, z daleka widac, w ktora strone
    > patrzy swym kaprawym chciwym okiem. Wszyscy realizuja program poprawy
    > bezpieczenstwa w postaci: normalna jazda 70-90km/h, radar na horyzoncie
    > - 50km/h, po minieciu radaru wlaczenie dopalaczy i normalna jazda.
    > I to jest zrozumiale, normalne, taki tez przyklad daja policjanci, gdy
    > nie jada na sygnale, OK.
    > Ale niech mi ktos objasni, czym jest podyktowane takie samo zachowanie u
    > kierowcow jadacych w przeciwna (slepa) strone?
    > Rozumiem, ze ktos cala Pulawska turla sie te 50, takie hobby, OK, ale
    > nie, jedzie te 80, zobaczy FR, gdzie z daleka widac, ze ma ow FR w
    > dupie, znaczy sie z tylu takiego goscia, a ten hamuje, mija FR i palnik.
    > Jest jakies proste wytlumaczenie tego fenomenu, czy to z gatunku
    > "zrozumiec kobiete"?
    >
    To, ze Ty wiesz jak dziala fotoradar to nie znaczy, ze wiedza wszyscy.
    Oni nie rozrozniaja fotoradaru ustawionego na mierzenie ich/drugiego
    kierunku, pustego, zaladowanego. Fotoradar to fotoradar, trza zwolnic
    a pozniej ogien :-)

    To jeszcze jestem w stanie przebolec, ale hamowania przy kazdym FR do 50km/h
    nawet jak ograniczenie jest 70-80 juz nie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: