  • Data: 2013-04-23 13:04:01
    Temat: Re: Nawet z tylu jest bezpieczniej
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > Niech zgadne ... nigdy cie nie zlapal FR od tylu ?

    Szczerze mowiac zaden FR mnie nie zlapal jeszcze. Jezdze zwykle szybciej
    niz idiotyczne ograniczenia, ale nie na tyle, by nie dostrzec jaskrawo
    zoltego FR, analize, czy ktos inny na widok FR nie zrobi czegos
    glupiego, upewnienie sie, w ktora strone "patrzy" FR i w razie czego
    miec czas nawet nie na hamowanie, a wytracenie predkosci. Da sie to
    wszystko bez problemu.
    Te duze FR maja 3 duze prostokatne otwory, chyba aparat, flash i
    oczywiscie antena. Nie mozna miec najmniejszej watpliwosci, w ktora
    strone patrzy. Z tylu ma pare niewielkich czarnych zaslepek, pewnie
    drzwiczki i zamki, zeby im tego Nikona nie ukradli;-) Kazdy srednio
    kumaty kierownik nie powinien miec najmniejszych watpliwosci co do
    kierunku wplywow do budzetu zwanego poprawa bezpieczenstwa.
    Te mniejsze "golebniki" tez z daleka widac, gdzie wypatruja.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa