  • 31. Data: 2011-12-03 20:16:20
    Temat: Re: Naciagaczy od sprzedazy opon
    Od: "WhiteD" <...@...pl>

    news:1vxgsxzxsvmxu.dlg@lepper.institute.com...

    > Aha. czyli najzwyklejsze chamskie czepianie się słówek.
    > http://synonimy.ux.pl/multimatch.php?word=niedozwolo
    ny&search=1

    Nie :P Rejestr Klauzul Niedozwolonych to konkretna nazwa, konkretnego dokumentu.
    A jak działa rejestr... jak to rejestr - ewidencja jakichś rzeczy, w tym
    konkretnym przypadku wyroków Sądu Ochrony Konsumentów i Konkurencji.
    Prawomocnych można by jeszcze dodać. Nic poza tym - to nie jest nawet w 100%
    wiążące dla sklepu; co najwyżej można się tym podpierać w sądzie. Ale ponieważ
    ty nawet nie potrafisz prawidłowo zapisać nazwy tego rejestru, to wnioskuje że
    po prostu nigdy go na oczy nie widziałeś, jeno gdzieś ci tam wpadło że coś
    takiego istnieje. Więc zamiast tupać nóżką jak mała dziewczynka co ją mamusia
    skarciła za to że ma niezawiązany bucik - skoro już wiesz jak się to to nazywa,
    to sprawdź sobie czy w owym rejestrze jest odpowiedni wyrok. Pół roku temu jak
    sprawdzałam, takowego nie było - miałam problem ze sklepem; towaru nie mają,
    potem niby mają, potem pakują cholera wie jak długo. Nie chciało mi się kopać z
    koniem, i tak zamawiam droższe rzeczy z płatnością przy odbiorze więc po prostu
    zmieniłam sklep na inny.
    Mam dobry dzień więc, nawet podam ci linka do strony UOKiK -
    http://www.uokik.gov.pl/rejestr_klauzul_niedozwolony
    ch2.php

    WhiteD

  • 32. Data: 2011-12-03 20:17:43
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 3 Dec 2011 20:16:20 +0100, WhiteD napisał(a):

    > Mam dobry dzień więc, nawet podam ci linka do strony UOKiK -
    > http://www.uokik.gov.pl/rejestr_klauzul_niedozwolony
    ch2.php

    Ojej... dzięki, nie spodziewałem się.
    Człowiek całe życie w ciemnościach błądził.
    Nigdy się nie odwdzięczę za tak wielką przysługe.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    " A W indows Phone 7 Series nie da sie instalowac softu inaczej niz

  • 33. Data: 2011-12-03 20:29:09
    Od: "WhiteD" <...@...pl>

    ch2.php

    > Ojej... dzięki, nie spodziewałem się.
    > Człowiek całe życie w ciemnościach błądził.
    > Nigdy się nie odwdzięczę za tak wielką przysługe.

    Oj tam... zdążyłam już przyzwyczaić się do tego że ludzie notorycznie
    przekręcają nazwy jakichś mniej znanych dokumentów; a potem zwykle obrażają się
    gdy im się powie że to nie to :P
    I poza tym - ja i tak nie wiem czy ty teraz ironizujesz czy nie; ale tak czy
    siak - oni tam wrzucają wyroki w tempie szybszym niż do nas przychodzi papierowy
    rejestr... zawsze coś tam ciekawego wykopiesz, a nóż się przyda :P

    WhiteD

  • 34. Data: 2011-12-04 17:11:14
    Temat: Re: Naciągaczy od sprzedaży opon
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl>

    Dokładnei tak samo "kupiłem" dysk na newegg.
    Zamówienie przyjęte (muszę sprawdzic, czy mi karty nie obciążyli), na drugi
    dzień powtierdzone zamówienie jednostronnie zrobione "void" "bo tak", "może
    se Pan kupić od nowa 70% drożej i co nam Pan zrobisz", na żadne maile do
    customer service nie odpowiadają.
    Kapitalizm z krętaczą mordą.

    -----
    > Piętnuje cholernych naciągaczy od sprzedaży opon
    > Znajdujesz oponę składasz zamówienie i okazuje sie że oferta jest tylko
    wirtualna, znaczy moze być ale niewiadomo kiedy i za inną cenę albo mają ale