  • 1. Data: 2011-12-01 11:28:18
    Temat: No to OC podrożeje...
    Od: to <t...@x...abc>

    ...bo każdy menel jeżdżący raz w tygodniu na rynek we wsi będzie brał
    auto zastępcze:

    http://tiny.pl/h1zj7

  • 2. Data: 2011-12-01 11:34:38
    Temat: Re: No to OC podrożeje...
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-01, to <t...@x...abc> wrote:
    > ...bo każdy menel jeżdżący raz w tygodniu na rynek we wsi będzie brał
    > auto zastępcze:
    >
    > http://tiny.pl/h1zj7

    Kurwa, malo tego ze zaplacimy za megrimsa to jeszcze cos?!?!

    ;-)
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2011-12-01 12:15:04
    Od: Piotr Czyż <i...@i...com>

    to pisze:

    > ...bo każdy menel jeżdżący raz w tygodniu na rynek we wsi będzie brał
    > auto zastępcze:
    >
    > http://tiny.pl/h1zj7

    a powiesz nam dlaczego skoro ktoś rozwalił mu samochód, a on miał go po
    to, żeby raz w tygodniu jeździć na rynek we wsi on ma tracić ta
    przyjemność.
    właśnie po to kupił sobie tego prawie nowego paska w tedeiku

    --
    Piotr Czyż

  • 4. Data: 2011-12-01 12:20:58
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia 01 Dec 2011 10:28:18 GMT, to napisał(a):

    > ...bo każdy menel jeżdżący raz w tygodniu na rynek we wsi będzie brał
    > auto zastępcze:
    >
    > http://tiny.pl/h1zj7

    Znając ceny firm wynajmujących samochody, to duży odsetek ludzi nie weźmnie
    samochodu zastępczego, ponieważ najpierw za niego trzeba zapłacić a dopiero
    później domagać się od ubezpieczeczyciela zwrotu kosztów.

    Oczywiście zawsze można się dogadać, że faktura będzie z odroczonym
    terminem płatności, albo płacimy kartą kredytową której spłata jest na tyle
    oddalona w czasie że dostaniemy pieniądze od ubezpieczyciela.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 5. Data: 2011-12-01 12:32:03
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    W dniu 2011-12-01 12:20, huri_khan pisze:
> [...]
    > terminem płatności, albo płacimy kartą kredytową której spłata jest na tyle
    > oddalona w czasie że dostaniemy pieniądze od ubezpieczyciela.

    a nie prościej skorzystać z firm, które dają auto bezgotówkowo i sami
    dochodzą zapłaty od TU?

  • 6. Data: 2011-12-01 12:32:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > terminem płatności, albo płacimy kartą kredytową której spłata jest na tyle
    > oddalona w czasie że dostaniemy pieniądze od ubezpieczyciela.

    Nie bój się, jak będzie trzeba, to powstanie "rynek" dla firm
    wynajmujących pojazd i odbierających sobie zapłatę bezpośrednio od
    ubezpieczycieli.

    Bardziej mnie zastanawia, czy jest jakieś ograniczenie w wysokości
    takiego odszkodowania, tak aby właściciel malucha nie wynajmował
    mercedesa, albo nawet właściciel mercedesa nie wynajmował samochodu za
    1000zł/dzień.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2011-12-01 12:34:36
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    W dniu 2011-12-01 12:32, Liwiusz pisze:
> [...]
    > takiego odszkodowania, tak aby właściciel malucha nie wynajmował
    > mercedesa, albo nawet właściciel mercedesa nie wynajmował samochodu za

    auto masz wynająć o takim standardzie jaki miałeś
    maluch -> maluch
    M -> M

  • 8. Data: 2011-12-01 12:47:49
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

> [...]
    > tyle
    > oddalona w czasie że dostaniemy pieniądze od ubezpieczyciela.

    Moim zdaniem właśnie rynek wynajmu w Polsce jest całkiem OK, przynajmniej
    patrząc na oferty dostępne w Warszawie, na Śląsku i w Trójmieście.
    Oczywiście w Suwałkach może być trudniej. Daewoo Tico da się wynająć za
    30zł/dobę + 500zł kaucji. Jakieś porządniejsze małe auta za 50-60zł itp.
    Poza tym jak przepis wejdzie w życie, na pewno większe serwisy zainwestują
    we własne floty pod wynajem.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 9. Data: 2011-12-01 14:29:13
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-12-01 11:28, to pisze:
    > ...bo każdy menel jeżdżący raz w tygodniu na rynek we wsi będzie brał
    > auto zastępcze:
    >
    > http://tiny.pl/h1zj7

    Co za naiwność. Mało kto będzie wynajmował, ale składkę zapłacisz tak
    jakby każdy wynajmował. Oczywisty zysk dla TU.

    Dlaczego mało kto będzie wynajmował? Bo:
    a. Trzeba zapłacić kaucję
    b. Nie w każdym mieście jest wypożyczalnia
    c. Nie każdemu po prostu będzie się chciało
    d. Nie każdy będzie chciał ryzykować, że jak coś się stanie to będzie
    musiał się bujać itp.

    A Ci co potrzebowali to i teraz wynajmowali. Ot co.

    A.

  • 10. Data: 2011-12-01 14:45:03
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-12-01 14:29, Arek pisze:

    > Co za naiwność. Mało kto będzie wynajmował, ale składkę zapłacisz tak jakby każdy
    wynajmował. Oczywisty zysk dla TU.

    TU policzą składki tak jak zwykle: nie od teoretycznych przepisów, tylko od szacunku
    kosztów.
    A więc uwzględnią to, że nie każdy wynajmie. Tak samo jak np. uwzględniają, że nie
    każdy naprawi
    w ASO, że nie każdy upomni się o zaniżone odszkodowanie, również w sądzie, itd.
    A jeśli sie przeliczą, to cóż - skorygują szacunki w następnych latach.