    From: "WhiteD" <...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.pregierz
    <jb9p91$ct2$1@news.task.gda.pl> <1...@l...institute.com>
    <4ed8c0d7$0$5815$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@l...institute.com>
    <4eda45ee$0$8443$65785112@news.neostrada.pl>
    <etvx0afmi63y$.dlg@lepper.institute.com>
    <4eda588d$0$1447$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@l...institute.com>
    Subject: Re: Naciagaczy od sprzedazy opon
    Date: Sat, 3 Dec 2011 20:16:20 +0100

    news:1vxgsxzxsvmxu.dlg@lepper.institute.com...

    > Aha. czyli najzwyklejsze chamskie czepianie się słówek.
    > http://synonimy.ux.pl/multimatch.php?word=niedozwolo
    ny&search=1

    Nie :P Rejestr Klauzul Niedozwolonych to konkretna nazwa, konkretnego dokumentu.
    A jak działa rejestr... jak to rejestr - ewidencja jakichś rzeczy, w tym
    konkretnym przypadku wyroków Sądu Ochrony Konsumentów i Konkurencji.
    Prawomocnych można by jeszcze dodać. Nic poza tym - to nie jest nawet w 100%
    wiążące dla sklepu; co najwyżej można się tym podpierać w sądzie. Ale ponieważ
    ty nawet nie potrafisz prawidłowo zapisać nazwy tego rejestru, to wnioskuje że
    po prostu nigdy go na oczy nie widziałeś, jeno gdzieś ci tam wpadło że coś
    takiego istnieje. Więc zamiast tupać nóżką jak mała dziewczynka co ją mamusia
    skarciła za to że ma niezawiązany bucik - skoro już wiesz jak się to to nazywa,
    to sprawdź sobie czy w owym rejestrze jest odpowiedni wyrok. Pół roku temu jak
    sprawdzałam, takowego nie było - miałam problem ze sklepem; towaru nie mają,
    potem niby mają, potem pakują cholera wie jak długo. Nie chciało mi się kopać z
    koniem, i tak zamawiam droższe rzeczy z płatnością przy odbiorze więc po prostu
    zmieniłam sklep na inny.
    Mam dobry dzień więc, nawet podam ci linka do strony UOKiK -
    http://www.uokik.gov.pl/rejestr_klauzul_niedozwolony
    ch2.php

    WhiteD