    From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Na "zach.
    Date: Mon, 25 Nov 2019 23:04:01 +0100
    <5ddc185c$0$507$65785112@news.neostrada.pl>

    Mon, 25 Nov 2019 19:07:24 +0100, w <5ddc185c$0$507$65785112@news.neostrada.pl>,
    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Przecież zacytowałem cały akapit. Mam ci całe rozporządzenie wkleić?

    Przegapiłem posta, teraz doczytałem.
    Wygląda to raczej na typową niechlujność prawodawcy.
    Zapewne miało być "połączenie przejść dla pieszych znajdujące się na wyspie...
    itd".
    Nie wiem co to jest pas dzielący i nie chce mi się teraz sprawdzać.

    PS. Swego czasu we Wrocławiu przejścia przechodziły przez wyspy.
    Później te pasy na wyspie zmazywano...