  • 1. Data: 2009-07-30 20:56:52
    Temat: O co chodzi z Kolumną Zygmunta?
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    Ja tak tylko chciałem się dowiedzieć o co chodzi z tą Kolumną
    Zygmunta.

    Do refleksji skłoniła mnie sytuacja z przed chwili. Musiałem sobie
    wyskoczyć na chwilę do sklepu, no to jadę. Na placu Narutowicza na
    światłach przede mnie na pasy wjeżdża jakiś gość na cebrze z zagiętą
    blachą, z tylnej opony to już oplot wychodzi - no i fajnie, jedziemy
    dalej, po drodze gdzieś go wyprzedzam i stoję na światłach na placu
    Zawiszy. Podjeżdża obok, szturcha mnie w łokieć i mówi "co się nie
    witasz?", trochę zakłopotany odpowiadam "a ty?", na chwilę zapada
    cisza po czym leci pytanie z oczywistością w tonie "pod zygmunta
    jedziesz?", zawstydzony i znów zakłopotany odpowiedziałem, że ja tak
    tylko się przejechać...

    Ktoś mi powie o co chodzi? To jakaś mekka motocyklistów jest?
    --
    Artur

  • 2. Data: 2009-07-30 21:01:48
    Temat: Re: O co chodzi z Kolumną Zygmunta?
    Od: "Esox" <e...@p...onet.pl>

    Artur Zabroński wrote:
    > Ja tak tylko chciałem się dowiedzieć o co chodzi z tą Kolumną
    > Zygmunta.
    >

    > Ktoś mi powie o co chodzi? To jakaś mekka motocyklistów jest?

    Tak, jest to kultowe miejsce, jak tam jeszcze nie byłeś, oznacza, że nie
    jesteś Prawdziwym Warszawskim Motocyklistą, pamiętaj, że jak pierwszy raz
    tam podjedziesz, muissz się grzecznie ze wszystkimi przywitać i postawić im
    conajmniej jedno piwo, oczywiście Królewskie. Należy też pamiętać o
    odpowiednim odzieniu, ale tu liczę na kolegów, że wytłumaczą., a tak w ogóle
    czym jeździsz, bo wiesz, możesz nie mieć sprzęta by pod kolumnę tfu Kolumnę
    podjechać.... nie kazdy tam może...

    Esox

  • 3. Data: 2009-07-30 21:24:17
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 30 Lip, 23:01, "Esox" <e...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > czym jeździsz, bo wiesz, możesz nie mieć sprzęta by pod kolumnę tfu Kolumnę

    Texy mogą być czy tylko skóra jest honorowana? Litr dwieście w
    plastiku da radę?

    --
    Artur

  • 4. Data: 2009-07-31 06:51:31
    Od: KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl>

    Artur Zabroński pisze:

    > Texy mogą być czy tylko skóra jest honorowana? Litr dwieście w
    > plastiku da radę?

    No od biedy jesli texy beda Alpinestars z jakas wielka gwiazda na widoku
    to moze byc, ale duzo lepiej wygladalby kombi skorzany z taka sama gwiazdka.
    Ewentualnie, jako alternatywa moga byc jaskrawe spodenki Adidasa + bialy
    T-shirt i tejze samej firmy obuwie sportowe zalozone na joggingowe
    skarpetki typu "stopki".

    Aaaaalbo, moze lepiej pojezdzic?

    Zdrowko
    KLOSZ

  • 5. Data: 2009-07-31 06:52:39
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Artur Zabroński pisze:

    > Texy mogą być czy tylko skóra jest honorowana?
    Tylko tegoroczne modele:-)
    Litr dwieście w
    > plastiku da radę?
    pewnie tak,ale umyj na wszelki wypadek:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 6. Data: 2009-07-31 09:53:47
    Od: marider <m...@g...pl>

    Artur Zabroński pisze:
> [...]
    > cisza po czym leci pytanie z oczywistością w tonie "pod zygmunta
    > jedziesz?", zawstydzony i znów zakłopotany odpowiedziałem, że ja tak

    Dobre! :D

    > Ktoś mi powie o co chodzi? To jakaś mekka motocyklistów jest?

    To zalezy czy chcesz pojezdzic czy powyrywac laski ;)

    Pzdr
    PS: czy Policja kiedykolwiek tam sprawdza kto z "motocyklistow" pod
    Kolumna ma choc prawo jazdy na kat.A czy tylko moto? ;]
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 7. Data: 2009-07-31 09:59:17
    Od: "Krzysztof Biały" <n...@p...onet.pl>

    > To zalezy czy chcesz pojezdzic czy powyrywac laski ;)

    Czyli z moją 10 letnią XT ze śladami szlifu i w kurtce RetBike raczej zerowe
    szanse na wyrwanie lachona? :)
    Pozdrówka

    Kris

  • 8. Data: 2009-07-31 10:11:46
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    *** "marider"
    PS: czy Policja kiedykolwiek tam sprawdza kto z "motocyklistow" pod Kolumna
    ma choc prawo jazdy na kat.A czy tylko moto? ;]

    O chopie...tam robia legularne najazdy panowie wladza...
    Wpadaja z testerem glosnosci i jebut...wszystkie DR do kieszonki.
    Co do PR to jest problem - kolumna to dosc stacjonarne miejsce, a jak
    wiadomo stacjonarnie PR nie jest niezbedne a moze sie tez okazac ze jeden
    kolo z PR przyjechal na 10 moto :).
    Zreszta na chuj komu PR - tam sie jedzie lansowac nowym kombi czy moto a nie
    jezdzic.

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 9. Data: 2009-07-31 10:17:54
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Fri, 31 Jul 2009 11:53:47 +0200, marider <m...@g...pl> wrote:

    [...]
    > PS: czy Policja kiedykolwiek tam sprawdza kto z "motocyklistow" pod
    > Kolumna ma choc prawo jazdy na kat.A czy tylko moto? ;]

    Do stania prawo jazdy nie jest potrzebne. ;-)

    "Ta, to mój motocykl, kumpel mnie wozi, on ma prawo jazdy, przywiózł
    mnie tutaj i poszedł na miasto coś załatwić, jak wróci to pojedziemy
    do domu."

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 10. Data: 2009-07-31 10:22:44
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Tytus z Fabryki pisze:
> [...]

    > O chopie...tam robia legularne najazdy panowie wladza...
    > Wpadaja z testerem glosnosci i jebut...wszystkie DR do kieszonki.
    Się nie dziwię-kilka latek wstecz podjechaliśmy na parking obok na
    cztery Dukaty,późno było,podszedł Policjant z prośbą o cichy
    odlot-ok,nie ma sprawy,ale pod kolumną już tak lekko nie poszło cyt"wie
    Pan co ryczy??Krowa ryczy!!!",dla mnie szczyt buractwa:-/

    > Zreszta na chuj komu PR - tam sie jedzie lansowac nowym kombi czy moto a nie
    > jezdzic.

    Kumpel zaczął się z nimi zadawać,w zasadzie przestał jezdzić,ale jego
    dwuletnia Daytona juz jest stara,nową chce:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S