  • 21. Data: 2009-08-02 20:48:56
    Temat: Re: NIE BYLO WYPADKU :)
    Od: "DarkDaro" <d...@g...pl>

    > wystrugac. Ale z uwagi na to ze wystarczy aby wychodzil jedynie kabel z zasilaniem
    12v nie powinno
    > byc to trudne.

    Jakoś nie mogę doczytać z tym zasilaniem. Ja widzę jedynie: " Zasilanie: DC 3,3V -
    5V/150 mA" więc
    trzeba jeszcze kołowac ładowarkę samochodową choc nie wiem czy ona może robic jako
    zasilacz?

    --

    DarkDaro
    Yamaha T-Max pińcet

  • 22. Data: 2009-08-02 21:10:55
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    DarkDaro wrote:

    > Jakoś nie mogę doczytać z tym zasilaniem. Ja widzę jedynie: "
    > Zasilanie: DC 3,3V - 5V/150 mA" więc trzeba jeszcze kołowac ładowarkę
    > samochodową choc nie wiem czy ona może robic jako zasilacz?

    Raczej nie.
    Mozna zrobic to tak:
    Dajesz kabel z 12V gdzie pojawia sie napiecie po wlaczeniu zaplonu, minus
    podlaczasz do tego sprzeta.
    Plus przechodzi przez cos takiego
    http://www.electronicrepairguide.com/7808%20voltage%
    20regulator.jpg ( z tym
    ze ma to byc model 7805..) w taki sposob
    http://www.sminntech.com/images/7805datasheet.gif minus ten tez tu
    potrzebny. Ten uklad to stabilizator i z napiecia w moto daje 5V.

    Czyli zeby wszystko zadzialo potrzebny ow stabilizator, i dwa kondesatory.
    Koszt tego to z 3zl.Rejestrator z tego co widac potrzebuje tak malo pradu ze
    taki uklad wystarczy.
    I bedzie rejestrowac obraz po wlaczeniu kluczyka.

    pozdro
    Tmek

  • 23. Data: 2009-08-25 15:21:05
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sat, 01 Aug 2009 01:15:41 +0200, Tmek <g...@o...pl> wrote:

    [...]
    > MD80 kupilem na ebay z hk za 160zl. O ile nie trafi po drodze na clo
    > itd, a nawet i jesli, to i tak atrakcyjna oferta.

    No, ja kupiłem sobie jakieś 2 tygodnie temu na ebayu z .hk za 50
    dolców (co w paypalu wyszło mnie 150 zł niecałe), w zeszłym tygodniu
    przyszło, wczoraj odebrałem i dziś przetestowałem, całkiem niezłe.
    Mieści się w kasku, teraz muszę jeszcze tylko kupić 3M DualLock i
    będę miał blackboxa na codzień. :-)

    Tak to wygląda w dzień: http://www.youtube.com/watch?v=kO8uJajcjPo
    a tak w nocy: http://www.youtube.com/watch?v=teddkS5moxc

    Jakość obrazu jak na dynks za 150 zł bardzo dobra. :-)

    > Tmek
    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik