    From: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: NIE BYLO WYPADKU :)
    Date: Fri, 31 Jul 2009 18:24:28 +0200

    On Fri, 31 Jul 2009 16:48:44 +0200, michal <michalkupczyk7@@gmail..com>
    wrote:

    [...]
    > Ktos moze widzial kamerke z rejestratorem pracujacym 'w kolko' ?

    Widziałem, ale już zapomniałem jak się nazywa - nagrywała w kółko, można
    było w dowolnym momencie nacisnąć przycisk żeby zapamiętać wcześniejsze
    parę minut w oddzielnym filmiku, OIDP to była kamera montowana np. na kasku
    plus podłączona kablem jednostka centralna.

    Tylko droga była, po co komu coś takiego jak można kupić sobie
    na allegro ACT2K za 250 zł, włożyć dwa eneloopy, kartę SD 2 GB i
    na postoju kasować filmik jeżeli nic ciekawego się nie zdarzyło?

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650