    From: XX YY <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: NEX-5N wymiata na Dpreview
    Date: Tue, 4 Oct 2011 12:14:49 -0700 (PDT)

    On 4 Okt., 20:39, Mikolaj Machowski <m...@w...pl> wrote:

    > Jak na razie chyba wszyscy pixel peeperzey oglądający sample z NEX-7
    > zgodnie twierdzą, że Sony przesadził z 24MP i o wiele lepiej by było
    > gdyby poprzestał na 16MP w lepiej wyposażonym korpusie.
    >
    > No, ale to może przedprodukcyjny firmware...
    >
    > m.

    takie same dokladnie takie same glosy mozna bylo slsczes kiedy
    pojawily sie matryce 10 mpx - mowiono wowczas, ze wystrcza spokojnie 6
    mpx.
    kiedy pojawily sie matryce 15 mpx mowiono, ze wystrcza 10 mpx , po co
    komu 15 mpx?
    o 6 mpx nie chcial nikt wiecej slyszec.
    Dzisiaj sa 24 mpx , slyszymy po co takie duze? , spokojnie wystarcza
    15 mpx . 10 mpx w dslr sa niesprzedawalne wiecej.
    za 5 lat bedziemy miec pewnie 50 mpx i slyszec bedziemy glosy po co 50
    mpx wystracza 24 mpx itd itd.
    wieczne malkontenctwo bez jakiegokolwiek uzasadnienia.
    mam nadzieje ze za mojego aktywnego zycia bede sie poslugiwal aparatem
    juz bez celownika lustrzanego majacego 200 mpx, zas wszystkie zommy
    zastapie jedna stalka , co juz dzisiaj po czesci dzieki owym 24 mpx
    jest mozliwe.