  • 81. Data: 2009-02-02 18:36:27
    Temat: Re: Monitory CRT.
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    MrZ pisze:
    > szkodliwość CRT to raczej należy do mitów należy. Ja siedziałem ponad
    > 10lat przy crt (conajmniej 8 godz dziennie) i okularków nie noszę,
    > zresztą podobnie też koledzy z pracy.

    Też nie noszę i nie mówię, że coś się psuje - po prostu niefajnie gapić
    się na crt przez kilka godzin, co mogę stwierdzić siadając przed
    niedobitkami kineskopowymi obsługiwanych księgowych.

    > W nienatywnej
    > rozdzielczości w LCD NIE DA SIĘ PRACOWAĆ.

    To już zależy od współczynników i algorytmów. Np. hdtv dość dobrze
    pracują bodajże w 1280x720 czy jakoś tak. Księgowym mającym najczęściej
    1680x1050 ustalam 1024x768 (drą się jak im się więcej da, a
    spłaszczeniem proporcji nie przejmują się).
    Ważne, żeby rozdzielczości różniły się od siebie sporo no i im mniejsza
    plamka tym lepiej.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 82. Data: 2009-02-02 18:38:08
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    dominik pisze:
    > Kto świadomie kupuje LCD w innej rozdzielczości niż mu trzeba i z niej
    > korzysta?

    Za chwilę będzie tylko jedna rozdzielczość :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /umiera się tylko raz/

  • 83. Data: 2009-02-02 18:49:45
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Matusz pisze:
    > Jak zwykle dyskusja o monitorach roznamiętnia dyskutantów :)
    >
    > Pierwszy komputer kupiłem w 1992 r. Monitor był czarnobiały. Służył mi 3
    > lata. W 95 zrobiłem pierwszą stronę www. Ktoś na nią zaglądnął i napisał mi,
    > że żółte literki na białym tle są słabo czytelne. U mnie jednak były i to
    > bardzo :)

    Brak dwóch drucików w kabelku :)
    To była klasyka, zresztą wtedy rynek zmonopolizował niejaki Mitsu.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /być bohaterem czy być bohaterem Kieślowskiego - oto jest pytanie/

  • 84. Data: 2009-02-02 18:52:20
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Janko Muzykant pisze:
    > Za chwilę będzie tylko jedna rozdzielczość :)

    Że niby jaka?
    W komórce i sub-notebooku też? :)

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 85. Data: 2009-02-02 18:56:32
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Janko Muzykant pisze:
    > Brak dwóch drucików w kabelku :)
    > To była klasyka, zresztą wtedy rynek zmonopolizował niejaki Mitsu.

    http://i41.tinypic.com/2hmets2.jpg

    :)

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 86. Data: 2009-02-02 18:58:06
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    dominik pisze:

    > Że niby jaka?

    Jedyna słuszna - hade :)

    > W komórce i sub-notebooku też? :)

    Będzie haderedi :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /w niebie każdy będzie miał iphona, ipoda i ibooka/

  • 87. Data: 2009-02-02 19:01:07
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    dominik pisze:
    > http://i41.tinypic.com/2hmets2.jpg
    >
    > :)

    Przypomniał mi się kawał o sadyście - idzie taki chodnikiem i ciągnie
    dziecko za nóżkę. A przechodzeń mówi - co pan robi! Przecież mu się
    czapeczka zsunie i zmarznie! - Spokojnie, nie zsunie, przybiłem :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /choć wydaje się to niemożliwe, nie jestem nieomylny/

  • 88. Data: 2009-02-02 19:12:06
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Janko Muzykant pisze:
    > Jedyna słuszna - hade :)

    Ha de które? :)

    > Będzie haderedi :)

    Nie ma to sensu. Różnorodność jest rozsądna i w naturze. Ja mam w
    komórce vga i to jest przesada. Bawiłem się tym mini vaio - jego
    rozdzielczość to zupełny odlot, a właściwie upakowowanie.

    Tymczasem nie ma to większego sensu. QVGA w większości przypadków
    starczy każdemu.

    No i ciągle jest jeszcze jedna sprawa. Ekraniki mają różne wielkości
    więc i różny dioptraż się przyda. Tak czy siak.

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 89. Data: 2009-02-02 19:33:07
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    dominik pisze:

    > Ha de które? :)

    Hade jest jedno. W komputerach troszkę przytyło (do 1200 w pionie).
    Właściwie lcd produkuje się w 1680x1050 i 1920x1200, reszta to nisza. Ta
    mniejsza wkrótce pewnie odejdzie do historii. Pojawi się pewnie większa
    (masowo się pojawi).

> [...]
    > rozdzielczość to zupełny odlot, a właściwie upakowowanie.
    >
    > Tymczasem nie ma to większego sensu. QVGA w większości przypadków

    Dopóki nie zobaczy vga. Ja zobaczyłem i długo szukałem palma jak mi padł
    n311 - w końcu wybrałem cegłę hp214 ze względu właśnie na ekran i baterię.

    > No i ciągle jest jeszcze jedna sprawa. Ekraniki mają różne wielkości
    > więc i różny dioptraż się przyda. Tak czy siak.

    No to wiadomo - ale ~200 dpi jest fajniejsze od 100.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /amerykańscy naukowcy odkryli, że większość ludzi jest głupia/

  • 90. Data: 2009-02-02 19:45:31
    Od: Tom01 <b...@m...pl_mastif_przez_dwa_f>

    Janko Muzykant pisze:
    > Hade jest jedno.