  • 11. Data: 2009-11-22 20:26:12
    Temat: Re: Mój LDR
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    > Ponieważ dzisiaj pojawiło się sporo mgły, nie miałem okazji do HDRów.
    > Zrobiłem więc LDR. :D
    > http://images6.fotosik.pl/573/264f9042be563898.jpg

    Ooo k .. !. Nastepny ,`ciut`madrzejszy ... Ale tu przynajmniej widac cos
    oprocz plamy :)

    CeZ__134

  • 12. Data: 2009-11-22 20:28:06
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Krukowski" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > On Sun, 22 Nov 2009 18:57:59 +0100, "Paweł W."
    >

    > Hmm:
    > http://kruczy.net/tmp/2009112201.jpg
    > --
    > Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    > dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

    zabrakło pionu czy poziomu?

  • 13. Data: 2009-11-22 20:42:18
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Sun, 22 Nov 2009 21:28:06 +0100, "Marcin [3M]"
    <m...@g...pl> wrote:

    >Użytkownik "Grzegorz Krukowski" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    >zabrakło pionu czy poziomu?
    kontekstu ;)

  • 14. Data: 2009-11-22 20:51:18
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    CeZ__134 pisze:

    > Ooo k .. !. Nastepny ,`ciut`madrzejszy ... Ale tu przynajmniej widac cos
    > oprocz plamy :)

    czy wszystko musi być oczywiste i dosadne? ;)

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 15. Data: 2009-11-22 21:46:51
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > Oj, to zwykly widocznek a nie szlachetny LDR :)
    > Za duzo histogramu zajmuje ;)

    A tak może być? ;-)
    http://c.wrzuta.pl/wi15987/35ac6175000e23974b09b0c6/
    0/imgp5639

    --
    Yogi(n)

  • 16. Data: 2009-11-22 21:52:21
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    CeZ__134 pisze:

    > Ooo k .. !. Nastepny ,`ciut`madrzejszy ...

    Nie rozumiem o co ci chodzi.
    Zrobiłem zdjęcie o dość małej dynamice i wykorzystując ostatnio
    publikowane tu zdjęcia Jakuba, zatytułowałem podobnie, bo moim zdaniem
    pod LDR moje zdjęcie podpada, ale o tym czy dobre, czy złe, decyduje co
    innego.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 17. Data: 2009-11-22 21:53:34
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Poza tym - w prostocie siła, ale w zdjęciach, na których ciężko się
    zorientować, czy jest to szara karta Kodaka, czy coś innego, nie widzę
    nic szczególnego.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 18. Data: 2009-11-22 23:17:12
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Paweł W. wrote:
    > Ponieważ dzisiaj pojawiło się sporo mgły, nie miałem okazji do HDRów.
    > Zrobiłem więc LDR. :D

    Wybacz porównanie, ale modę którą z Kubą chcecie wprowadzić przypomina
    bunt dziecka, które wszystko robi na *NIE*.
    Zamiast skupiać się na tym, żeby zdjęcie było pod jakąś technikę lepiej
    pomyśl najpierw o tym, żeby było ciekawe, interesując i chociaż poprawne
    technicznie.

    HDR jest popularną techniką, dodatkowo wzbogacany często o elementy, które
    sprawiają, że obrazki są odrealnione i nierzeczywiste. Dla niektórych
    kontrowersyjne, ale ma to swój urok. To co wy forsujecie nie ma ani
    uzasadnienia w obrazie, ani też w ograniczeniach sprzętowych. To raczej
    jakiś naiwny bunt przeciw czemuś.

    Szczególnie za to niepokojące jest to, że zamiast wykorzystać mgłę do tego
    by pokazać klimat jakiegoś miejsca, oddać atmosferę łąki czy też lasu -
    robisz zdjęcie tylko po to, żeby było przeciwieństwo HDR. Zdjęcie samo w
    sobie jest wyjątkowo marne, zresztą Jakubowe też nie są jakieś super.

    Oczywiście pewne zabawy fotograficzne są bardzo interesujące, np. zabawa w
    "wyjdź na miasto i w ciągu godziny zrób dobry portret" - przy kilku
    osobach można całkiem nieźle się pobawić, sprawdzić, a i czegoś nauczyć
    itd. To rozwija w pewien sposób, ale o ile uczestniczy podchodzą poważnie
    do tematu, starają się, a nie robią zdjęcia z nudów i zastanawiają się co
    przypiąć z zdjęć żeby jakkolwiek pasowało z strzelonych z nudów ujęć. Mam
    też poważne obawy czy mając kliszę również byście zrobili takie ujęcia, a
    tym bardziej potem skanowali je, obrabiali i wrzucali do sieci.

    d.

  • 19. Data: 2009-11-23 05:57:57
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "cichybartko" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    > Granicy nie ma ;) niech za przykład posłuży gruba na flickr
    > http://www.flickr.com/groups/42521365@N00/
    > ale sam przyznam że nie są to zbyt szlachetne formy ;)

    Hehe grupa taka jest? :)))

    Na pierwszy rzut oka zaden z autorow nie czyje blusa.
    Albo zwykle widoczki, albo HDRy, albo widoczki wyprane z kontrastu.

  • 20. Data: 2009-11-23 05:59:46
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "dominik" <n...@d...kei.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > też poważne obawy czy mając kliszę również byście zrobili takie ujęcia, a
    > tym bardziej potem skanowali je, obrabiali i wrzucali do sieci.

    Pseplasam Panie Psoze ;)