  • 1. Data: 2009-11-22 17:57:59
    Temat: Mój LDR
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Ponieważ dzisiaj pojawiło się sporo mgły, nie miałem okazji do HDRów.
    Zrobiłem więc LDR. :D
    http://images6.fotosik.pl/573/264f9042be563898.jpg

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 2. Data: 2009-11-22 18:14:00
    Temat: Re: Mój LDR
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ponieważ dzisiaj pojawiło się sporo mgły, nie miałem okazji do HDRów.
> [...]

    Oj, to zwykly widocznek a nie szlachetny LDR :)
    Za duzo histogramu zajmuje ;)

    Trzeba bylo isc tam o 6 rano...

  • 3. Data: 2009-11-22 18:17:46
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Oj, to zwykly widocznek a nie szlachetny LDR :)
    > Za duzo histogramu zajmuje ;)

    A gdzie jest ta granica, od której zaczyna się LDR?

    > Trzeba bylo isc tam o 6 rano...

    To by było tyle, ile widać na tym na niebie. Bez drzew, bez trawy. Mgła
    nad ranem była bardzo gęsta.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 4. Data: 2009-11-22 18:28:01
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@p...onet.pl>

    Jakub Jewuła wrote:
    > Oj, to zwykly widocznek a nie szlachetny LDR :)
    > Za duzo histogramu zajmuje ;)

    Biorąc pod uwagę jak postrzegany jest obraz przez ludzkie oko, globalny
    histogram nie ma większego znaczenia.
    Ważniejszy jest poziom lokalnego kontrastu.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 5. Data: 2009-11-22 19:13:33
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-11-22 19:14:00 +0100, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> said:

    > Oj, to zwykly widocznek a nie szlachetny LDR :)

    Bo nie ma ramki.
    :-D
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-11-22 19:14:06
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Sun, 22 Nov 2009 18:57:59 +0100, "Paweł W."

    Hmm:
    http://kruczy.net/tmp/2009112201.jpg
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 7. Data: 2009-11-22 19:23:53
    Od: "Jakub Jewuła w domu" <b...@s...com.pl>

    > A gdzie jest ta granica, od której zaczyna się LDR?

    Gdy nastapi TEN moment wszystko stanie sie jasne :)

    > To by było tyle, ile widać na tym na niebie. Bez drzew, bez trawy. Mgła
    > nad ranem była bardzo gęsta.

    Dobrze, dobrze - gesta mgla jest dobra :)

  • 8. Data: 2009-11-22 19:24:56
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    Paweł W. pisze:

    > A gdzie jest ta granica, od której zaczyna się LDR?

    Granicy nie ma ;) niech za przykład posłuży gruba na flickr
    http://www.flickr.com/groups/42521365@N00/
    ale sam przyznam że nie są to zbyt szlachetne formy ;)

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 9. Data: 2009-11-22 19:25:06
    Od: "Jakub Jewuła w domu" <b...@s...com.pl>

    > Bo nie ma ramki.
    > :-D

    Powoli, do ramek kolega dojdzie w odpowiednim momencie :)

  • 10. Data: 2009-11-22 19:34:28
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Jakub Jewuła w domu pisze:

    > Powoli, do ramek kolega dojdzie w odpowiednim momencie :)

    Jak to nie ma ramki!?
    Ma!
    Przypatrzcie się dobrze!

    ;)