  • 21. Data: 2011-08-29 20:12:18
    Temat: Re: Modol domykania szyb
    Od: smiechu <s...@i...pl>

    W dniu 2011-08-29 18:15, Bydlę pisze:

    > U mnie też.
    > I jak sięgam pamięcią - wszędzie to tak działało, więc skłaniam się ku
    > koncepcji awarii u tych, którym nie działa.
    > (nieważne czego awaria - sterownika czy instrukcji obsługi :-))
    No co ty.
    Zgłosiłem reklamację tego że w mojej renówce prawa szyba nie chce
    jeździć tak lewa. Odpowiedź serwisu: It is not e bag - its e ficzer.
    No i co im zrobisz? Dokup sobie jakiś tam pakiet to szyby będą jeździły
    jakby nie były zepsute.
    Mnie zastanawia tylko dlaczego trzeba dopłacać za uproszczenie
    konstrukcji (jeden typ jazdy każdej szyby) a nie za jej skomplikowanie
    (każda szyba jeździ wg innego schematu)
    Ale ja już dawno przestałem się znać na tej "sztuce" tworzenia samochodów.
    pozdr
    smiechu

  • 22. Data: 2011-08-29 20:58:43
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-29 20:12:18 +0200, smiechu <s...@i...pl> said:

    > Zgłosiłem reklamację tego że w mojej renówce prawa szyba nie chce
    > jeździć tak lewa.

    Od urodzenia?

    > Odpowiedź serwisu: It is not e bag - its e ficzer.
    > No i co im zrobisz?

    Nie kupuję tego, czego nie chcę, co mi się nie podoba, lub czegoś, co
    nie działa, więc nie mam renówki.
    ;-)

    > Dokup sobie jakiś tam pakiet to szyby będą jeździły jakby nie były zepsute.

    Czyli błąd przy zakupie, nie awaria.

    --
    Bydlę

  • 23. Data: 2011-08-30 13:56:45
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > U mnie też.
    > I jak sięgam pamięcią - wszędzie to tak działało, więc skłaniam się ku
    > koncepcji awarii u tych, którym nie działa.
    > (nieważne czego awaria - sterownika czy instrukcji obsługi :-))

    Bzdur^2. W jednych tak działa, w innych nie - zależy od producenta,
    wyposażenia itd.