    From: smiechu <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Modol domykania szyb
    Date: Mon, 29 Aug 2011 20:12:18 +0200

    W dniu 2011-08-29 18:15, Bydlę pisze:

    > U mnie też.
    > I jak sięgam pamięcią - wszędzie to tak działało, więc skłaniam się ku
    > koncepcji awarii u tych, którym nie działa.
    > (nieważne czego awaria - sterownika czy instrukcji obsługi :-))
    No co ty.
    Zgłosiłem reklamację tego że w mojej renówce prawa szyba nie chce
    jeździć tak lewa. Odpowiedź serwisu: It is not e bag - its e ficzer.
    No i co im zrobisz? Dokup sobie jakiś tam pakiet to szyby będą jeździły
    jakby nie były zepsute.
    Mnie zastanawia tylko dlaczego trzeba dopłacać za uproszczenie
    konstrukcji (jeden typ jazdy każdej szyby) a nie za jej skomplikowanie
    (każda szyba jeździ wg innego schematu)
    Ale ja już dawno przestałem się znać na tej "sztuce" tworzenia samochodów.
    pozdr
    smiechu