  • 11. Data: 2011-08-27 13:29:23
    Temat: Re: Modol domykania szyb
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-27 11:16:46 +0000, kamil <k...@s...com> said:

    > A automatyka szyb od ładnych 20-kilku.

    Czyli ktoś mający szybę działającą automatycznie w jedną stronę, ma
    egzemplarz uszkodzony lub muzealny.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 12. Data: 2011-08-27 13:53:29
    Od: Norbert <n...@M...com>

    W dniu 2011-08-27 11:23, Krzysiek Z. pisze:

    > Użytkownik "Mikołaj Jopczyński" <m...@g...com> napisał w
    > wiadomości news:j394hh$ktt$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Zawsze mnie zastanawiało, co za debil wymyślił "automatyke" szyby w
    > jedną stronę i to akurat nie w tą co trzeba :)
    >
    > Pozdrawiam
    > Krzysiek

    A moze po prostu wystarczy zaprogramowac szyby.
    U mnie w mondeo mk3 tez po odlaczeniu aku szyby sie resetuja i
    automatyka dziala tylko w dol.
    Ale wystarczy kazda szybe po kolei opuscic i podniesc na max
    przytrzymujac jeszcze 3 sekundy i automatyka juz dziala bez problemu i w
    gore i w dol oraz z pilota.

  • 13. Data: 2011-08-27 16:27:15
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-08-27 13:53, Norbert pisze:

> [...]
    > Ale wystarczy kazda szybe po kolei opuscic i podniesc na max
    > przytrzymujac jeszcze 3 sekundy i automatyka juz dziala bez problemu i w

    Tylko, ze moj eszkort jest dosyc ..... jakby to ujac delikatnie - inny ;)

    Ma tone szpachli na sobie, kolor zmieniony przez kowala, a do setki
    przyspiesza nieco szybciej od malacza :) Wiec nie zdziwilbym sie, gdyby
    to, o czym piszesz spowodowalo wzrost mocy o 10km ;)

    Notabene powiesz mi jak zaprogramowac zamykanie centrala po odpaleniu
    silnika? Bo kojarzy mi sie, ze dzialalo jak go kupilem ;)
    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline
    Hotspot w Tychach: http://www.hotspot.tychy.pl

  • 14. Data: 2011-08-27 19:45:48
    Od: Norbert <n...@M...com>

    W dniu 2011-08-27 16:27, Mikołaj Jopczyński pisze:

    > Notabene powiesz mi jak zaprogramowac zamykanie centrala po odpaleniu
    > silnika? Bo kojarzy mi sie, ze dzialalo jak go kupilem ;)

    Poszukaj na forach, nie uzywalem wiec nie wiem jak uaktywnic.

  • 15. Data: 2011-08-28 00:26:26
    Od: "Marcin" <m...@s...pl>

    Użytkownik "Mikołaj Jopczyński" napisał w wiadomości

    > Witajcie,
    >
    > Wkurza mnie kazdorazowe dojezdzanie szyb przy parkowaniu ;)
    >
    > Na co zwrocic uwage przy zakupie takowego? Mysle, ze problem sterowania +
    > badz - odpada, bo wiekszosc jest uniwersalnych.

    Kup,zamontuj i ciesz sie automatyką:)

    http://www.mastertrade.pl/modul-domykania-szyb-mikro
    procesorowy-proxima-p-505.html

  • 16. Data: 2011-08-29 12:21:49
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/08/2011 12:29, Bydlę wrote:

    > Czyli ktoś mający szybę działającą automatycznie w jedną stronę, ma
    > egzemplarz uszkodzony lub muzealny.
    > :-)

    Ja tam nie wiem, w moim muzealnym 11-letnim dupowozie wszystkie cztery
    jadą w dół i górę po jednym kliknięciu, nie trzeba trzymac. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 17. Data: 2011-08-29 16:35:47
    Od: Piotr Czyż <i...@i...com>

    kamil pisze:

    > Że w dół jest, a w górę nie ma? Żeby pasażerowi nie połamać ręki, kiedy
    > przypadkiem naciśniesz?

    Toteż nieprzypadkiem ktoś wymyślił, że zamyka się "pociągając" guzik do
    góry.

    --
    Piotr Czyż

  • 18. Data: 2011-08-29 18:15:59
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-29 12:21:49 +0200, kamil <k...@s...com> said:

    > Ja tam nie wiem, w moim muzealnym 11-letnim dupowozie wszystkie cztery
    > jadą w dół i górę po jednym kliknięciu, nie trzeba trzymac. :)

    U mnie też.
    I jak sięgam pamięcią - wszędzie to tak działało, więc skłaniam się ku
    koncepcji awarii u tych, którym nie działa.
    (nieważne czego awaria - sterownika czy instrukcji obsługi :-))

    --
    Bydlę

  • 19. Data: 2011-08-29 18:16:29
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-29 16:35:47 +0200, Piotr Czyż <i...@i...com> said:

    > Toteż nieprzypadkiem ktoś wymyślił, że zamyka się "pociągając" guzik do
    > góry.

    Bo to logiczne - ciągniesz do góry, i szyba jedzie do góry...

    --
    Bydlę

  • 20. Data: 2011-08-29 20:00:19
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 29/08/2011 15:35, Piotr Czyż wrote:

    > Toteż nieprzypadkiem ktoś wymyślił, że zamyka się "pociągając" guzik do
    > góry.

    I w jaki sposób ma to uchronić, kiedy pasażer z tyłu akurat rękę wystawił?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil