  • 11. Data: 2010-01-13 16:34:09
    Temat: Re: Mewa jednoskrzydła? Czy fake?
    Od: nemo <k...@k...com.pl>

    W dniu 2010-01-13 12:03, Roger from Cracow pisze:

    > nie to jest mewa supermen, lata z jednym skrzydlem... :)

    Otóż to ;)
    Zresztą jakiś czas temu zdaje się izraelski F-15 wylądował bezpiecznie
    bez jednego skrzydła, to mewa nie może tak latać? ;)

    --
    pozdrawiam,
    nemo

  • 12. Data: 2010-01-13 17:33:31
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    nemo napisal:
    > Zresztą jakiś czas temu zdaje się izraelski F-15 wylądował bezpiecznie
    > bez jednego skrzydła, to mewa nie może tak latać? ;)

    Nie bez skrzydla, ale z urwana koncowka skrzydla. Polowa
    powierzchni nosnej byla dalej ;)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 13. Data: 2010-01-13 21:32:59
    Od: nemo <k...@k...com.pl>

    W dniu 2010-01-13 18:33, Jacek_P pisze:

    > Nie bez skrzydla, ale z urwana koncowka skrzydla. Polowa
    > powierzchni nosnej byla dalej ;)

    No nie całe skrzydełko im urwało... nie to co ta mewka ;)
    http://www.strangemilitary.com/content/item/110099.h
    tml

    --
    pozdrawiam,
    nemo

  • 14. Data: 2010-01-14 12:11:31
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Jacek_P pisze:

    > Nie bez skrzydla, ale z urwana koncowka skrzydla. Polowa
    > powierzchni nosnej byla dalej ;)

    To był inny przypadek. Chyba, że nazywasz końcówką wszystko
    co wystaje poza (potęzną) obudowę silnika :)

    Obawiam się że w F16 numer by się nie udał...

  • 15. Data: 2010-01-14 15:14:47
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Jakub Witkowski napisal:
    > To był inny przypadek. Chyba, że nazywasz końcówką wszystko
    > co wystaje poza (potęzną) obudowę silnika :)

    Wlasnie tak. Te wloty silnkow maja tak na oko mniej wiecej
    polowe powierzchni nosnej. Dodatkowo, z tego co wiem, to w tamtym
    modelu byla mozliwosc sterowania wektorem ciagu na kazdym
    z silnikow z osobna.

    > Obawiam się że w F16 numer by się nie udał...

    A tego to juz nie wiem ;)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 16. Data: 2010-01-17 20:17:55
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    On 13/01/2010 21:32, nemo wrote:

    > No nie całe skrzydełko im urwało... nie to co ta mewka ;)
    > http://www.strangemilitary.com/content/item/110099.h
    tml

    tu jest to przedyskutowane. Super sztuczka! ;)

    B.

  • 17. Data: 2010-01-17 23:34:29
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    tml

    > tu jest to przedyskutowane. Super sztuczka! ;)

    oops, zapomniałem linka
    http://www.airliners.net/aviation-forums/tech_ops/pr
    int.main?id=84282

    B.