  • 1. Data: 2010-01-12 19:49:27
    Temat: CANON na Zytniej / W-wa czy ktos kalibrowal BODY?
    Od: "michalzz" <s...@U...poczta.fm>

    Witam. Prosze o porade czy ktos z Grupowiczow kalibrowal body w tym
    serwisie? Z jakim skutkiem? Jak dostarczyc im sprzet?

    w.

    4765 (20100112) __________

  • 2. Data: 2010-01-12 20:23:45
    Temat: Re: CANON na Zytniej / W-wa czy ktos kalibrowal BODY?
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 12 Jan., 20:49, "michalzz" <s...@U...poczta.fm> wrote:
    > Witam. Prosze o porade czy ktos z Grupowiczow kalibrowal body w tym
    > serwisie? Z jakim skutkiem? Jak dostarczyc im sprzet?

    a konkretniej - jakie masz cialo ?

  • 3. Data: 2010-01-13 08:10:54
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Witam. Prosze o porade czy ktos z Grupowiczow kalibrowal body w tym
    > serwisie? Z jakim skutkiem? Jak dostarczyc im sprzet?
    > w.
    > __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy
    > sygnatur wirusow 4765 (20100112) __________
    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    Zacznij od skonfigurowania tego gownianego programu antywirusowego,
    tak zeby nie smiecil na grupie. W nagrode powiemy Ci jak dostarczyc
    aparat do serwisu ;)

  • 4. Data: 2010-01-13 17:53:20
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Jakub Jewuła napisał(a) :

    > Zacznij od skonfigurowania tego gownianego programu antywirusowego,
    > tak zeby nie smiecil na grupie. W nagrode powiemy Ci jak dostarczyc
    > aparat do serwisu ;)

    Bo ja wiem, czy w nagrodę? Chyba raczej z zemsty za reklamowanie
    tego antyvira :-D Oddawanie czegokolwiek do serwisu na ul. Żytniej
    jest obarczone ryzykiem uszkodzenia sprzętu.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 5. Data: 2010-01-13 18:28:28
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 12 Jan 2010 12:23:45 -0800 (PST), XX YY napisał(a):

    > a konkretniej - jakie masz cialo ?

    Skąd u ciebie zainteresowanie facetami?

  • 6. Data: 2010-01-13 19:02:34
    Od: "michalzz" <s...@U...poczta.fm>

    > Bo ja wiem, czy w nagrodę? Chyba raczej z zemsty za reklamowanie
    > tego antyvira :-D Oddawanie czegokolwiek do serwisu na ul. Żytniej
    > jest obarczone ryzykiem uszkodzenia sprzętu.

    Co to oznacza ;-)? Czy ktos mial przypadek ze sprzet zostal zniszczony, w
    jaki sposob? Jak sie przed tym zabezpieczyc?

    mm

  • 7. Data: 2010-01-13 19:03:43
    Od: "michalzz" <s...@U...poczta.fm>

    wylaczcylem fitrr, chociaz moze ktos wie gdzie mozna wylaczyc ta stopke aby
    sie nie pokazywala?

  • 8. Data: 2010-01-13 19:53:43
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 13 Jan 2010 20:03:43 +0100, michalzz napisał(a):

    > wylaczcylem fitrr, chociaz moze ktos wie gdzie mozna wylaczyc ta stopke aby
    > sie nie pokazywala?

    w ustawieniach IMON

    "Krocz naprzód, mężny światłości synu
    A te sedesy w kolorze jaśminu
    Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
    Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"

  • 9. Data: 2010-01-13 20:04:57
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    michalzz napisał(a) :

    > Co to oznacza ;-)? Czy ktos mial przypadek ze sprzet zostal zniszczony, w
    > jaki sposob? Jak sie przed tym zabezpieczyc?

    Zabezpieczyć? Nie oddawać tam.
    Kto miał? Archiwum polecam.
    Jeśli o mnie chodzi, to uważam pracujących tam za analfabetów
    funkcjonalnych, żeby nie powiedzieć znacznie gorzej. Z pół roku
    kilkukrotnie wysyłałem tam aparat a i tak w końcu nie usunęli
    usterki. Odpisywali mi na zupełnie nie związane z tematem sprawy,
    szukając jakichś urojonych sobie usterek. W końcu przysłali
    uszkodzony aparat, który potem doprowadzili w końcu do stanu
    używalności.
    Brudasy i niechluje z nich. Po którymś powrocie z tego tak zwanego
    serwisu w środku wizjera był przyklejony kawałek szczeciny jakiegoś
    brudasa.
    Więcej błędów nie pamiętam już.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 10. Data: 2010-01-13 21:47:08
    Od: "michalzz" <s...@U...poczta.fm>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hil90v$ml$...@i...gazeta.pl...

> [...]
    > Brudasy i niechluje z nich. Po którymś powrocie z tego tak zwanego
    > serwisu w środku wizjera był przyklejony kawałek szczeciny jakiegoś

    Wlasnie spakowalem aparat. Jestem w totalnym szoku. Body mam na gwarancji.
    Lapie Front-FOcusa. NIe wiem gdzie moge naprawic ten sprzet za darmo na
    gwarancji. Czytalem cos o Berlinie, ale to nie wchodzi w gre... Za aparat
    troche dalem 500d. Czy moga zniszczyc mi lub rozlegulowac to body badziej
    niz to jest w tej chwili? Chcialbym aby aparat chodzil super dobrze ze
    szklami Canona 17-55 i 70-200. Czy jak poprosze aby go ustawili wedlug
    wzornik to czy wszystkie szkla CANONA beda idealnie wspolpracowac z moim
    aparatem? Wpadlem na pomysl, ze zanim ustawie obiektyw zrobie kalibracje na
    BODY idealnie pod Canona, bo za chwile wykalibruje Tamrona a latem jak
    zakupie 70-200L wyskoczy problem ze ten znowu nie bedzie ostrzyl. Wczoraj
    podpialem 17-55 pod aparat i takze na 17mm lapie minimalny front. Na
    Tamronie przy 17 jest potezny front.... Czy moglibyscie doradzic co robic z
    aparatem, bo juz go opatulilem... niestety na aparat poszly cale
    oszczednosci, nie wyobrazam sobie zeby cos mi uszkodzili...