  • 1. Data: 2010-01-13 10:35:40
    Temat: Mewa jednoskrzydła? Czy fake?
    Od: "Alfer_z_pracy" <a...@m...pl>

    Zdjęcie mewy w locie z 1 skrzydłem. Jak to możliwe - pod względem
    fotograficznym, bo fizjologicznie to raczej niespecjalnie? A może to fejk,
    Photoshop?

    http://www.alfer.pl/mewabezskrzydla.jpg

    Pzdr
    A.

  • 2. Data: 2010-01-13 10:39:20
    Temat: Re: Mewa jednoskrzydła? Czy fake?
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Alfer_z_pracy wrote:
    > Zdjęcie mewy w locie z 1 skrzydłem. Jak to możliwe - pod względem
    > fotograficznym, bo fizjologicznie to raczej niespecjalnie? A może to
    > fejk, Photoshop?
    >
    > http://www.alfer.pl/mewabezskrzydla.jpg

    Drugie skrzydło jest za kadłubem.

  • 3. Data: 2010-01-13 10:54:18
    Od: "MaW" <n...@a...bbb>

    Użytkownik "Alfer_z_pracy" <a...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Zdjęcie mewy w locie z 1 skrzydłem. Jak to możliwe - pod względem
    > fotograficznym, bo fizjologicznie to raczej niespecjalnie? A może to fejk,
    > Photoshop?
    >
    > http://www.alfer.pl/mewabezskrzydla.jpg

    Zobacz gdzie ma nogi wzgledem dzioba - drugie skrzydło jest za mewą

    MaW

  • 4. Data: 2010-01-13 11:03:06
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-01-13 11:39:20 +0100, Mateusz Ludwin <n...@s...org> said:

    > Drugie skrzydło jest za kadłubem.

    Dokładnie. Zwróć uwagę na ułożenie głowy względem łapek - jest
    skręcona, co tworzy iluzję innego umiejscowienie osi poziomej.

    de Fresz

  • 5. Data: 2010-01-13 11:03:48
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Dokładnie. Zwróć uwagę na ułożenie głowy względem łapek - jest skręcona,
    > co tworzy iluzję innego umiejscowienie osi poziomej.

    nie to jest mewa supermen, lata z jednym skrzydlem... :)

    Roger

  • 6. Data: 2010-01-13 11:08:41
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 13 Jan 2010 11:35:40 +0100, Alfer_z_pracy napisał(a):

    > Zdjęcie mewy w locie z 1 skrzydłem. Jak to możliwe - pod względem
    > fotograficznym, bo fizjologicznie to raczej niespecjalnie? A może to fejk,
    > Photoshop?
    >
    > http://www.alfer.pl/mewabezskrzydla.jpg

    Robiła zwrot na bakburtę - można poznać po łapkach - po prostu ma wykręcony
    łepek żeby był poziomo i stąd ta zmyłka.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 7. Data: 2010-01-13 11:15:34
    Od: "Alfer_z_pracy" <a...@m...pl>

    > Robiła zwrot na bakburtę - można poznać po łapkach - po prostu ma
    > wykręcony
    > łepek żeby był poziomo i stąd ta zmyłka.

    Podoba mi się to wyjaśnienie. Ale przyznaję, że w 1-wszym momencie
    zastanawiałem się gdzie urąbało jej drugą kończynę :-)

    Pzdr
    A.

  • 8. Data: 2010-01-13 11:52:45
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

> [...]
    > Zdjęcie mewy w locie z 1 skrzydłem. Jak to możliwe - pod względem
    > fotograficznym, bo fizjologicznie to raczej niespecjalnie? A może to fejk,

    tzw fotomontaż ( po polsku)

  • 9. Data: 2010-01-13 12:10:43
    Od: "tomlot" <t...@w...pl>

    nawet widać fragment tego skrzydła, popatrz uważnie

    Tom

  • 10. Data: 2010-01-13 13:18:09
    Temat: Odp: Mewa jednoskrzydła? Czy fake?
    Od: "Arkadiusz Stopa" <a...@z...pl>

    Użytkownik "Alfer_z_pracy" <a...@m...pl> napisał w wiadomości grup
    ..
    > Zdjęcie mewy w locie z 1 skrzydłem. Jak to możliwe - pod względem
    > fotograficznym, bo fizjologicznie to raczej niespecjalnie? A może to fejk,
    > Photoshop?
    ------------------------
    Eee... to tylko mewa odpowiednio wykręcona. A ja za to
    kiedyś spotkałem w lesie i ustrzeliłem muchę bez skrzydeł,
    i jakoś żyła:
    http://plfoto.com/zdjecie,zwierzeta,toaleta,265408.h
    tml

    --

    Pozdrawiam serdecznie

    Arkadiusz Stopa

    <stopa małpka post kropka pl> tel. 0897633408
    Mała Galeria Makrofotografii: www.stopa.cso.pl