  • 1. Data: 2010-01-12 17:19:17
    Temat: Wszyscy wzdychają do matryc Kodaka
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Wiem, że prowokacyjne stwierdzenie, ale co mi tam. Niech będzie burza ;)
    Wiele osób tu na grupie "wzdycha" do tych cudownych matryc Kodaka,
    jednakże sam Kodak używa bardzo przeciętnych matryc w swoich kompaktach,
    a zapowiadane nowinki mają trudności w wejściu w życie (matryca RGBW).
    Jak przeglądam czasami zdjęcia z MF z matrycą Kodaka, to też nie za
    bardzo wiem, w czym jest zachwyt. Ale do rzeczy:
    Bez echa jakoś przeszła informacja z fotopolis:
    http://www.fotopolis.pl/index.php?n=10226
    O współpracy Kodaka i Samsunga i swobodnej wymianie PATENTÓW między tymi
    firmami! Czyżby szansa na bardzo ciekawe i wreszcie tańsze matryce niż
    kodakowe w aparatach Samsunga? NX11 się szykuje?

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 2. Data: 2010-01-12 17:20:26
    Temat: Re: Wszyscy wzdychają do matryc Kodaka
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-01-12 18:19:17 +0100, "Paweł W." <p...@p...onet.pl> said:

    > Czyżby szansa na bardzo ciekawe i wreszcie tańsze matryce niż kodakowe
    > w aparatach Samsunga?

    A Samsung przypadkiem nie wkłada swoich własnych?

    de Fresz

  • 3. Data: 2010-01-12 18:53:23
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze de Fresz:

    > A Samsung przypadkiem nie wkłada swoich własnych?

    Pętakowe czyli Słoniowe.

  • 4. Data: 2010-01-12 23:54:20
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    de Fresz pisze:

    > A Samsung przypadkiem nie wkłada swoich własnych?

    Oj, nie o to mi chodziło. Oczywiście, że wkłada własne matryce. Ale
    teraz jest szansa, że własne będą robione w technologii Kodaka. A
    przynajmniej część.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 5. Data: 2010-01-13 08:22:03
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    "Paweł W." wrote:
    > Wiem, że prowokacyjne stwierdzenie, ale co mi tam. Niech będzie burza
    > ;) Wiele osób tu na grupie "wzdycha" do tych cudownych matryc Kodaka,

    do jakich cudownych matryc kodaka?

  • 6. Data: 2010-01-13 12:03:03
    Od: Łukasz Wróblewski <l...@w...pl>

    Dnia Wed, 13 Jan 2010 09:22:03 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > do jakich cudownych matryc kodaka?

    Kodak Gold 100

    --
    Łukasz

    "Spec tajne, przed użyciem spalić."
    ś.p. mjr Jerzy Makieła

  • 7. Data: 2010-01-13 12:04:58
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Łukasz Wróblewski wrote:

    > Kodak Gold 100

    buachachacha :)

  • 8. Data: 2010-01-13 13:04:26
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    > Pętakowe czyli Słoniowe.

    pętaki K7 i K20D mają matryce szajsungowe
    P.

  • 9. Data: 2010-01-13 13:55:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl>

    > Oj, nie o to mi chodziło. Oczywiście, że wkłada własne matryce.
    > Ale teraz jest szansa, że własne będą robione w technologii
    > Kodaka. A przynajmniej część.

    A Kodak w ogole ma jakas fabryke polprzewodnikow ?
    Bo Samsung ma, i to calkiem dobre ..

    J.

  • 10. Data: 2010-01-13 15:31:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:
    > Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl>

    > A Kodak w ogole ma jakas fabryke polprzewodnikow ?
    > Bo Samsung ma, i to calkiem dobre ..

    Kodak nawet w swoich DCSach montował matryce z izraela.