  • 51. Data: 2010-04-03 20:32:53
    Temat: Re: Mała DSLR czy PEN - ma być szybciej niz G9 - doradźcie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 3 Apr 2010, Janko Muzykant wrote:

    > Potrzeby takich plików to pół miliona pikseli
    [...]
    > Inna sprawa, że ludzie wrzucają w te maile jak leci - pięć megapikseli
    > budyniu z komórki...

    :)
    No i pytaniem jest po co one są, skoro i tak nie ma metody ich
    wykorzystania. Bo jeśli nie są zmasakrowane przez kompresję
    itede, to owszem - *jakaś* informacja (nawet w tym budyniu)
    jest, po masakrze i przeostrzeniu operacji nie da się już
    odwrócić, więc...
    Wiem - głupie pytanie, Kingston sprzedaje więcej flashy :D

    pzdr, Gotfryd

  • 52. Data: 2010-04-03 20:41:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 3 Apr 2010, Jacek_P wrote:

    > Np. takie?
    > http://farm4.static.flickr.com/3263/3184949278_c642b
    c5a5a.jpg

    Tam jest jeszcze grip, to bydlę robi się jeszcze większe :)
    Ale tak, miniaturowy ten aparat nie jest (nawet bez gripa).

    Za to *bardzo* poręczny - przycisków więcej niż w Minoltach A2*,
    niemal wszystko :P co w Minolcie da się poustawiać "jednym
    kllawiszem" (i sporo więcej też, ale np. oddzielny jednocześnie
    aktywny FL i AL to im nie wyszedł, a w "byle hybrydzie" jest,
    mimo że trzeba się chwilę zastanowić po co jest przycisk AF/AFS/MF :)

    Niemniej - zapodałem wyłącznie ze względu na ograniczenie
    "są obiektywy Nikona to musi być Nikon" (a to nieprawda :))

    pzdr, Gotfryd