  • 1. Data: 2010-03-31 17:17:55
    Temat: Mocowanie-przejsciowka ze stopki lampy do sruby 1/8"
    Od: "Jacek Rogalewicz" <j...@a...waw.pl>

    Witajcie,

    Czy jest gdzies dostepna do kupienia przejsciowka (mocowanie), ktore
    pozwoliloby zamocowac w stopce lampy blyskowej cos o gwincie 1/8"?
    (Dokladniej rekodred Zoom H2 http://www.zoom.co.jp/english/products/h2/ ).
    Jest on lekki (ok 200g z bateriami), wiec nie powinno stanowic to problemu
    dla konstrukcji aparatu, jednak nie moge nigdzie znalezc gotowych rozwiazan.
    Podpowiedzcie prosze :)

    pzdr.
    /JR

  • 2. Data: 2010-04-03 16:19:41
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On 31 Mar, 19:17, "Jacek Rogalewicz" >
    > Witajcie,
    > , jednak nie moge nigdzie znalezc gotowych rozwiazan.
    > Podpowiedzcie prosze :)
    >
    > pzdr.
    > /JR
    _____________
    Oto gotowe rozwiazanie

    http://www.mediaresort.de/shop/product_info.php?prod
    ucts_id=1053&referer=preisroboter&ref=2&refID=mahne&

    ...a tu przejsciowka:

    http://www.buerozeug.com/detail/B0012FJUDU

    Pozdrawiam StaM

  • 3. Data: 2010-04-04 05:42:34
    Od: "Jacek Rogalewicz" <j...@a...waw.pl>

    > Oto gotowe rozwiazanie
    >
    > http://www.mediaresort.de/shop/product_info.php?prod
    ucts_id=1053&referer=preisroboter&ref=2&refID=mahne&

> [...]

    No ale to chyba w druga strone jest, a ja potrzebuje aby ze stopki lampy
    blyskowej wystawala mi sruba z gwintem 1/8".

    pzdr.
    /JR

  • 4. Data: 2010-04-05 20:02:06
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On 4 Kwi, 07:42, "Jacek Rogalewicz" <j...@a...waw.pl> wrote:
    > No ale to chyba w druga strone jest, a ja potrzebuje aby ze stopki lampy
    > blyskowej wystawala mi sruba z gwintem 1/8".
    > /JR

    ...eeeech

    http://www.buerozeug.com/detail/B0012FJUEE
    Teraz lepiej?
    StaM

  • 5. Data: 2010-04-05 20:22:13
    Od: "Jacek Rogalewicz" <j...@a...waw.pl>

    > ...eeeech
    >
    > http://www.buerozeug.com/detail/B0012FJUEE
    > Teraz lepiej?

    Nie bardzo, bo jak to wsunac w stopke aparatu? W poprzednim poscie podales
    cos co jest stopka sama w sobie, jak w aparacie a nie elementem wsuwanym w
    nia.
    Przyjrzyj sie jeszcze raz mojemu opisowi.

    /JR