  • 1. Data: 2010-04-01 04:49:22
    Temat: [blog] foto lotniczy - Mariusz Adamski
    Od: "Mike Alpha" <m...@g...pl>

    Zapraszam entuzjastow wszystkiego co lata :)

    http://mariuszadamskiphotography.blog.com/

  • 2. Data: 2010-04-01 10:02:23
    Temat: Re: [blog] foto lotniczy - Mariusz Adamski
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > Zapraszam entuzjastow wszystkiego co lata :)
    > http://mariuszadamskiphotography.blog.com/

    I co mamy niby tam ogladac? "Zdjecie 1 z 1" brudnego forda stojacego na
    poboczu?
    Chyba sie troche pospieszyles z tym zaproszeniem...

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 3. Data: 2010-04-01 10:06:24
    Temat: Re: foto lotniczy - Mariusz Adamski
    Od: Korban <m...@g...com>

    On 1 Kwi, 12:02, "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl> wrote:

    > I co mamy niby tam ogladac? "Zdjecie 1 z 1" brudnego forda stojacego na
    > poboczu?
    > Chyba sie troche pospieszyles z tym zaproszeniem...

    Biorąc pod uwagę dzisiejszą datę, to fota jest świetna :D

    Mirek

  • 4. Data: 2010-04-01 10:39:57
    Od: "Mike Alpha" <m...@g...pl>

    marcin.STIG.saldat <s...@p...pl> napisał(a):

    > I co mamy niby tam ogladac? "Zdjecie 1 z 1" brudnego forda stojacego na
    > poboczu?
    > Chyba sie troche pospieszyles z tym zaproszeniem...

    Nic nie ma, bo to blog i dopiero zajalem sie jego pisaniem :)

    Bede tu notowal swoje obserwacje na temat sprzetu przeze mnie uzywanego, czy
    doswiadczen podczas wykonywania zdjec. Nie bedzie to galeria fotograficzna
    sama w sobie, ale raczej miejsce na moje refleksjie slowne na temat
    wykonywanej przeze mnie fotografii i kontaktow z ludzmi :)

  • 5. Data: 2010-04-01 10:54:27
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > Nic nie ma, bo to blog i dopiero zajalem sie jego pisaniem :)

    "Smaczego" zyczy sie jak zarcie stoi na stole, i ludzie maja je przed
    nosem, a nie wtedy, kiedy kucharka przygotowuje liste skladnikow.

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 6. Data: 2010-04-01 12:28:29
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 1 kwiecień (czwartek), gdy o godzinie 12:06 *Korban* w pocie czoła
    naskrobał(a):

    podobnie jak zaproszenie do bloga

    --
    Pozdrawiam,