  • 81. Data: 2009-12-09 12:33:11
    Temat: Re: Leica M9, polski test
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    l...@l...localdomain pisze:
    >> Komputer zabija prawdziwą fotografię.
    >
    > Aparat zabija prawdziwe malarstwo!

    A nalepki gumę arabską...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /jestem błędem statystycznym, ale szczęśliwym/

  • 82. Data: 2009-12-09 12:44:39
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik lrem napisał

    > Aparat zabija prawdziwe malarstwo!

    Każda reprodukcja zabija prawdziwy obraz !

    adam

  • 83. Data: 2009-12-09 13:04:05
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    adam pisze:
    > Użytkownik lrem napisał

    > Każda reprodukcja zabija prawdziwy obraz !

    chodzi o fotograficzną? ;)

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 84. Data: 2009-12-09 13:12:15
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    cichybartko pisze:

    > chodzi o fotograficzną? ;)

    Niefotograficzna daje życie, ale nigdy nie dostajesz wyniku identycznego
    z oryginałem. Ba, czasem i o podobieństwo trudno :)

  • 85. Data: 2009-12-09 13:17:23
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Andrzej Libiszewski pisze:
    > Niefotograficzna daje życie, ale nigdy nie dostajesz wyniku identycznego
    > z oryginałem. Ba, czasem i o podobieństwo trudno :)

    A ja myślałem, że życie daje mama i tata...
    A z podobieństwem to już prawda :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /srebrne przeboje są niefajne, a brązowych to w ogóle nie da się słuchać/

  • 86. Data: 2009-12-09 13:18:14
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "cichybartko" napisał

    > chodzi o fotograficzną? ;)

    Wszystko jedno - chciałem podnieść temperaturę w galopadzie argumentów od
    "komputer zabija prawdziwą fotografię". Przesunąć środek cięzkości
    argumentacji jeszcze dalej w stronę fanatycznej aberracji ; )
    Po tym pozostaje już tylko pas Szahidy - jako argument ostateczny ; )))))
    Oplucie syfry już nie wystarcza.

    adam

  • 87. Data: 2009-12-09 13:23:30
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > Chyba nie rozumiesz do końca idei czystej fotografii streetowej.

    fotografia streetowa juz dawno padla. kogo to dzisiaj jeszcze kreci ?

    Na kazdym powazniejszym skrzyzowaniu masz umieszczona kamere i to nie
    jedna , rabia one kazda z nich paredziesiat streetow na sekunde.

    nigdy nie dorownasz aparatem takim mozliwoscia.

  • 88. Data: 2009-12-09 13:30:43
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Janko Muzykant pisze:

    > A ja myślałem, że życie daje mama i tata...

    Samo, to panie się nic nie zrobi ;)

  • 89. Data: 2009-12-09 13:35:42
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    adam pisze:
> [...]
    > argumentacji jeszcze dalej w stronę fanatycznej aberracji ; )
    > Po tym pozostaje już tylko pas Szahidy - jako argument ostateczny ; )))))

    No tak coś jest w tym że tylko islam jest w stanie zbawić ten zepsuty
    konsumpcyjny świat ;).

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 90. Data: 2009-12-09 13:38:54
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    >fotografia streetowa juz dawno padla. kogo to dzisiaj jeszcze kreci ?

    >Na kazdym powazniejszym skrzyzowaniu masz umieszczona kamere i to nie
    >jedna , rabia one kazda z nich paredziesiat streetow na sekunde.

    dorośnij w końcu dzieciaku...
    oddaj tacie laptopa i weź sie za odrabianie lekcji