  • 71. Data: 2009-12-09 10:18:38
    Temat: Re: Leica M9, polski test
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hfmg17$eie$1@news.onet.pl>,
    Janko Muzykant nabazgrał:
    > Zaprawdę, nauka photoshopa w zakresie
    > poprawnej obróbki rawów lub też odpowiednika owych czynności w aparacie
    > (gdyż cyfrówek nie obsługuje się jak klasycznych aparatów) powinna
    > zająć... no ja wiem, kwartał może góra.

    Overkill. Starczy Lightroom, albo nawet RawTherapee i obsługa kilku
    najbardziej podstawowych suwaków. Zwłaszcza jak ktoś robi uliczne,
    a nie bure krzaki na szarym tle.

    --
    If all your 3-year-old has is a hammer, watch out for the furniture.
    --Donal K. Fellows, o programowaniu obiektowym

  • 72. Data: 2009-12-09 10:19:14
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    l...@l...localdomain pisze:
> [...]
    >
    > Overkill. Starczy Lightroom, albo nawet RawTherapee i obsługa kilku
    > najbardziej podstawowych suwaków. Zwłaszcza jak ktoś robi uliczne,

    RawTherapee to chyba do nauki cierpliwości? ;)

  • 73. Data: 2009-12-09 10:19:29
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 9 Dez., 10:49, "Kokos" <k...@k...com> wrote:

    > przynajmniej mój był krótszy o te kilkadziesiat linijek tekstu i
    > jednocześnie tak samo konstruktywny:)

    oooo .. rozwijasz sie ladnie umyslowo.
    budujesz coraz dluzsze posty.
    Brawo, tak trzymaj.

  • 74. Data: 2009-12-09 10:26:21
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <4...@n...home.net.pl>,
    Andrzej Libiszewski nabazgrał:

    > RawTherapee to chyba do nauki cierpliwości? ;)

    A widziałeś Lightroom 3? RT wygląda jak łagodne wprowadzenie do tej nauki ;)

  • 75. Data: 2009-12-09 10:43:29
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    l...@l...localdomain pisze:
    > W poście <4...@n...home.net.pl>,
    > Andrzej Libiszewski nabazgrał:
    >
    > A widziałeś Lightroom 3? RT wygląda jak łagodne wprowadzenie do tej nauki ;)

    Widziałem - jest szybszy i stabilniejszy od RawTherapee :)

  • 76. Data: 2009-12-09 11:02:18
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <4b1f7f72$1@news.home.net.pl>,
    Andrzej Libiszewski nabazgrał:

    > Widziałem - jest szybszy i stabilniejszy od RawTherapee :)

    No to ciekawe, bo ja zaobserwowałem identyczną stabilność i szybsze
    działanie RT. Może w wersji na OS X coś zrąbali? Ale to co najmniej
    dziwne...

  • 77. Data: 2009-12-09 11:03:42
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    l...@l...localdomain pisze:
> [...]
    >
    > No to ciekawe, bo ja zaobserwowałem identyczną stabilność i szybsze
    > działanie RT. Może w wersji na OS X coś zrąbali? Ale to co najmniej

    RT na co drugim ORFie z E-520 mi się wykłada, LR3 jak do tej pory się
    nie wysypał ani razu :)

  • 78. Data: 2009-12-09 12:11:07
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <4b1f842f$1@news.home.net.pl>,
    Andrzej Libiszewski nabazgrał:

    > RT na co drugim ORFie z E-520 mi się wykłada, LR3 jak do tej pory się
    > nie wysypał ani razu :)

    SOA#1 się ciśnie, RT wywala mi się co drugi kwartał :)
    LR3 też już mi się zdążył posypać (raz).

    Ale ta szybkość działania to mnie mocno zastanawia. LR3 potrafi czasem
    ładować miniaturkę na tyle długo, że zdążę zacząć się głowić jakim cudem
    aż tak zrypałem ostrość. Spytałem się jeszcze kolegi, też nie ma takich
    problemów, też pod Windows.

  • 79. Data: 2009-12-09 12:31:56
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    l...@l...localdomain pisze:

    > Można w sygnaturkę? :D

    A pewnie, niech każdy czegoś komuś zazdrości :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 80. Data: 2009-12-09 12:32:45
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    l...@l...localdomain pisze:
> [...]
    > ładować miniaturkę na tyle długo, że zdążę zacząć się głowić jakim cudem
    > aż tak zrypałem ostrość. Spytałem się jeszcze kolegi, też nie ma takich

    Czego chcieć, przecież to beta. Wiadomo, że po to wypuszczona, żeby
    błędy wyłapać.

    A testuję LR3 w wersji x64 :)