  • 1. Data: 2009-12-07 10:33:03
    Temat: Czy matowka w 5D i 5D MKII ?
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    czy matowka z 5D starego pasuje do 5D nowego ?
    Pozbywam sie starego 5D i nie wiem czy sobie zostawiac matowke
    bo lubie architektoniczna.

    Roger

    --
    Marcin "Roger" Pojałowski
    http://www.wrota-bieszczadow.pl; http://www.studio-roger.pl

  • 2. Data: 2009-12-07 12:53:47
    Temat: Re: Czy matowka w 5D i 5D MKII ?
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 7 Dez., 11:33, "Roger from Cracow" <r...@s...pl>
    wrote:
    > czy matowka z 5D starego pasuje do 5D nowego ?
    > Pozbywam sie starego 5D i nie wiem czy sobie zostawiac matowke
> [...]

    na 100 % nie wiem

    ale do starej piatki matowki maja inne oznacznie np ee--
    do nowej inne np eg-

    nowa ma nieco wieksze pole widdzenia w celowniku 97% stara 96% wg
    specyfikcaji

    wynikaloby z tego ze nie sa kompatybilne , choc moze nasi partacze by
    i wlozyli.

    ze skapych opisow wynika ze nie.