  • 91. Data: 2009-12-09 13:40:20
    Temat: Re: Leica M9, polski test
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <4b1f990f$1@news.home.net.pl>,
    Andrzej Libiszewski nabazgrał:
    > Czego chcieć, przecież to beta. Wiadomo, że po to wypuszczona, żeby
    > błędy wyłapać.

    Ech, ale diametralna różnica w wydajności jest dość dziwnym błędem.

    > A testuję LR3 w wersji x64 :)

    Ja też. Nawet nie dali mi 32bit do wyboru.

    --
    If all your 3-year-old has is a hammer, watch out for the furniture.
    --Donal K. Fellows, o programowaniu obiektowym

  • 92. Data: 2009-12-09 13:42:10
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    Andrzej Libiszewski pisze:

    > Niefotograficzna daje życie, ale nigdy nie dostajesz wyniku identycznego
    > z oryginałem.

    Ja tego nigdy nie rozumiałem jak można zamówić reprodukcje? Do mnie to
    totalnie nie przemawia, jest tyle sztuki za grosze ;). Dla mnie takie
    reprodukcje są jak soja udająca mięso ;). Choć raz oglądałem dokument o
    fałszerzu malującym obrazy w duchu jakiegoś abstrakcjonisty, facet był
    niesamowity gdyż nie robił kopi a nowe dzieła według zasad mistrza. Do
    dnia dzisiejszego nie wiadomo co jest oryginałem a falsyfikatem na ryku.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 93. Data: 2009-12-09 16:02:11
    Od: "photoPex" <p...@W...gazeta.pl>

    Polskiego testu Leica ciąg dalszy.

    Portret rodzinny w naturalnym świetle.
    http://piotrkoszczynski.blogspot.com/2009/12/laica-m
    9-tak-juz-na-koniec-wciaz-tego.html

    Krótki niebezpieczny reportaż na ISO800. Aparat doskonale sprawdza się podczas
    robienia niebezpiecznych zdjęć.
    http://piotrkoszczynski.blogspot.com/2009/12/leica-m
    9-dalszy-ciag-tego-samego-dnia.html

    Niedługo otwarcie najlepszego sklepu foto w Polsce.
    http://piotrkoszczynski.blogspot.com/2009/12/leica-m
    9-wiaz-ten-sam-dzien.html

    Śmietanka polskiej fotografii.
    http://piotrkoszczynski.blogspot.com/2009/12/leic-m9
    -khikjij.html

    I jeszcze jeden nastrojowy portret.
    http://piotrkoszczynski.blogspot.com/2009/12/leica-m
    9-dzien-nastepny.html

  • 94. Data: 2009-12-09 16:06:35
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 9 Dez., 17:02, "photoPex" <p...@W...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    eica-m9-dalszy-ciag-teg...

    > Niedługo otwarcie najlepszego sklepu foto w
    Polsce.http://piotrkoszczynski.blogspot.com/2009/12/
    leica-m9-wiaz-ten-sam-dz...

    > Śmietanka polskiej fotografii.http://piotrkoszczynski.blogspot.com/2009
    /12/leic-m9-khikjij.html

    > I jeszcze jeden nastrojowy portret.http://piotrkoszczynski.blogspot.com/2009/12
    /leica-m9-dzien-nastepny....

    > --

    dramat

    nazywasz to " polskim testem "

    czy Polacy musza byc tacy niedorobieni jak te zdjecia ?

  • 95. Data: 2009-12-09 16:23:13
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    Użytkownik "photoPex" <p...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > http://piotrkoszczynski.blogspot.com/2009/12/leica-m
    9-dalszy-ciag-tego-samego-dnia.html

    > Niedługo otwarcie najlepszego sklepu foto w Polsce.

    Czy to jest jakaś akcja (auto)promocyjna? Poważnie pytam.

    --
    Lol

  • 96. Data: 2009-12-09 16:30:36
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    > Czy to jest jakaś akcja (auto)promocyjna? Poważnie pytam.

    Facet robi z siebie idiote, pokazuje zalosne fotki.

    Wstyd przynosi marce Leica.

    To nie moze wiec byc ani promocja ani autopromocja.

    Grupie osob wydaje sie, ze to jakas prowokacja.

    Cholera wie o co w tym chodzi.

    Polon

  • 97. Data: 2009-12-09 16:51:14
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 9 Dez., 17:30, "Polon" <P...@o...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Wstyd przynosi marce Leica.
    >
    > To nie moze wiec byc ani promocja ani autopromocja.
    >
    > Grupie osob wydaje sie, ze to jakas prowokacja.

    tak nie ma watpliwosci.

    tak sie ludzie bawia , to sie nazywa po stropolsku robia sobie jaja.
    mozna sie przylczyc do zabawy i udawac ze sie traktuje to powaznie
    powaznie , albo i nie.

    w gruncie rzeczy wszyscy robimy to samo - bawimy sie wypelniajac
    czesc czasu przy komputerze.

  • 98. Data: 2009-12-09 17:23:15
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "photoPex" napisał
    [...]

    Wiesz co ? - wypad spamerze !
    Jeżeli masz choć odrobinę przyzwoitości to chociaż napisz u kogo jesteś na
    prowizji.
    Bo to, że zostałeś "zadaniowany" widać jak na dłoni. Będzie jasne - po co
    mamy się domyślać kto sponsoruje takie ordynarne akcje ?

    adam

  • 99. Data: 2009-12-09 17:37:58
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    adam pisze:
> [...]
    > Bo to, że zostałeś "zadaniowany" widać jak na dłoni. Będzie jasne - po
    > co mamy się domyślać kto sponsoruje takie ordynarne akcje ?

    No na pewno nie Leica :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 100. Data: 2009-12-09 18:03:42
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

> [...]
    > http://piotrkoszczynski.blogspot.com/2009/12/leica-m
    9-dalszy-ciag-tego-samego-dnia.html

    > Niedługo otwarcie najlepszego sklepu foto w Polsce.

    No dobrze przemyślałem to - kupię tę Lejkę w tym najlepszym sklepie foto w
    Polsce. Przekonało mnie do tego to, że aparat doskonale sprawdza się podczas
    robienia niebezpiecznych zdjęć w szkolnej bibliotece. Mam nadzieję, że
    dzięki temu zakupowi dołączę wkrótce do śmietanki polskiej fotografii i będę
    mógł robić nowatorskie zdjęcia, jakże inne od dzisiejszych, typowych kadrów,
    oczywiście w miejscach dostępnych tylko dla zawodowych fotografików.

    --
    Lol