  • 1. Data: 2009-12-07 11:04:42
    Temat: Leica M9, polski test
    Od: "photoPex" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Test Leica M9 w warszawskich warunkach.

    Część pierwsza:

    http://piotrkoszczynski.blogspot.com/2009/12/leica-m
    9.html

    i druga:

    http://piotrkoszczynski.blogspot.com/2009/12/leica-m
    9-drugie-wrazenie.html

    Zapraszam.

  • 2. Data: 2009-12-07 11:14:01
    Temat: Re: Leica M9, polski test
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 7 Dez., 12:04, "photoPex" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > Test Leica M9 w warszawskich warunkach.
    >
    > Część pierwsza:
    >
    > http://piotrkoszczynski.blogspot.com/2009/12/leica-m
    9.html

    > i druga:
    >
    > http://piotrkoszczynski.blogspot.com/2009/12/leica-m
    9-drugie-wrazenie...

    > Zapraszam.
    >
    > --

    osoby pokazujace zdjecia testowe na takim poziomie powinny dostac
    dozywotni zakaz brania aparatu do reki.

    coz za zawrtosci merytorycznej mozna oczekiwac od takiego testu jesli
    fotografujacy nie potrafi zrobic prawidlowo zwyklego kadru.

    To tak jakbym wypowiadal sie n.t np jakosci kuchni francuskiej , a w
    zyciu nie ugotowalem ani jednej zupy.

  • 3. Data: 2009-12-07 11:32:53
    Od: " photoPex" <p...@W...gazeta.pl>

    XX YY <f...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > fotografujacy nie potrafi zrobic prawidlowo zwyklego kadru.
    >
    > To tak jakbym wypowiadal sie n.t np jakosci kuchni francuskiej , a w

    Chyba za bardzo nie wiesz o czym piszesz.
    Autor testu jest cenionym fotografem współpracującym z czołowymi polskimi
    dziennikami i magazynami. Łącznie z National Geographic. Międzyinnymi jego
    prace można zobaczyć na najlepszym polskim portalu o fotografii streetowej
    snaps.pl. Używa systemu Leica już od kilkunastu lat. Leica to aparat z
    tradycjami fotografii analogowej i właśnie świetnie widać to na przykładowych
    zdjęciach. Jeśli nie masz o czymś pojęcia to nie powinieneś się wypowiadać.

  • 4. Data: 2009-12-07 11:37:50
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > tradycjami fotografii analogowej i właśnie świetnie widać to na
    > przykładowych zdjęciach. Jeśli nie masz o czymś pojęcia to nie

    National Geographic, Leica - moge tylko powiedziec WOOOWWW! :)

  • 5. Data: 2009-12-07 11:48:44
    Od: "Piotr29" <n...@p...com>

    Mnie te foty moga skutecznie zniechecic a ich autor powinien sie zastanowic
    nad sensem kontynuowania przygody z
    fotografia ;] Jesli pracuje dla NG czy jest popularny... to ja... wymiekam
    :)

    -Piotr

  • 6. Data: 2009-12-07 11:59:50
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik " photoPex" <p...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Autor testu jest cenionym fotografem współpracującym z czołowymi polskimi
    > dziennikami i magazynami. Łącznie z National Geographic.

    Co zrobic, trudno, takie zycie...

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 7. Data: 2009-12-07 12:06:35
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

> [...]
    > tradycjami fotografii analogowej i właśnie świetnie widać to na przykładowych

    Znaczy się konkurs musi wygrać.

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 8. Data: 2009-12-07 12:09:40
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    Użytkownik "Piotr29" <n...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > zastanowic nad sensem kontynuowania przygody z
    > fotografia ;] Jesli pracuje dla NG czy jest popularny... to ja... wymiekam

    Fotki w "teście" niefortunne. Niemniej portfolio (przynajmniej część) podoba
    mi się.

    --
    Lol

  • 9. Data: 2009-12-07 12:12:16
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 7 Gru, 12:14, XX YY <f...@g...com> wrote:

    m9.html

    m9-drugie-wrazenie...

> [...]
    > fotografujacy nie potrafi zrobic prawidlowo zwyklego kadru.
    >
    > To tak jakbym wypowiadal sie n.t np jakosci kuchni francuskiej , a w

    Faktycznie ....

    A mógłby zrobić fotkę klapka adidasa i wszystko byłoby w porządku.

  • 10. Data: 2009-12-07 12:24:49
    Od: "Krzychu" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > zastanowic nad sensem kontynuowania przygody z
    > fotografia ;] Jesli pracuje dla NG czy jest popularny... to ja... wymiekam

    Ja myślę że to taki specjalny zabieg artytstyczny czyli stylizacja na
    zdjęcia robione komórką. Takie komórkowe street foto ;-)

    pzdr
    Krzychu