  • 101. Data: 2009-12-09 21:46:07
    Temat: Re: Leica M9, polski test
    Od: "photoPex" <p...@W...gazeta.pl>

    Centrum handlowe, posród ochroniarzy, kamer, ekspedientów i detektywów
    sklepowych. Prawdziwe życie Polaków w ekstremalnych warunkach.
    Esencja fotografii w stylu prac mistrza agencji Magnum Martina Parra.

  • 102. Data: 2009-12-09 21:48:45
    Od: "photoPex" <p...@W...gazeta.pl>

    photoPex <p...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Centrum handlowe, posród ochroniarzy, kamer, ekspedientów i detektywów
    > sklepowych. Prawdziwe życie Polaków w ekstremalnych warunkach.
    > Esencja fotografii w stylu prac mistrza agencji Magnum Martina Parra.

    Z linkiem.
    http://piotrkoszczynski.blogspot.com/2009/12/leica-m
    9-centrum-handlowe-9122009-800.html

  • 103. Data: 2009-12-09 22:36:08
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał

    > No na pewno nie Leica :)

    To może trzeba by napisać do Leicy żeby się zastanowili czy warto byle komu
    dawać aparat do dystrybucji, a potem do "testów" ?
    ; )

    adam

  • 104. Data: 2009-12-09 23:50:51
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia 9 Dec 2009 13:40:20 GMT, l...@l...localdomain napisał(a):

    > W poście <4b1f990f$1@news.home.net.pl>,
    > Andrzej Libiszewski nabazgrał:
    >
    > Ech, ale diametralna różnica w wydajności jest dość dziwnym błędem.

    To fakt.

    > Ja też. Nawet nie dali mi 32bit do wyboru.

    Instalator zawiera obie wersje, instaluje zaś wersję taką samą jak system.

  • 105. Data: 2009-12-10 07:52:27
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    ja powiem lepiej, Parr mógłby Ci buty czyścić, a Webb mógłby ci prasować
    prześcieradło.. zajebiste! :)

  • 106. Data: 2009-12-10 15:24:24
    Od: chomsky <m...@w...pl>

    On 9 Gru, 22:48, "photoPex" <p...@W...gazeta.pl> wrote:

    > Z linkiem.http://piotrkoszczynski.blogspot.com/2009/12
    /leica-m9-centrum-handlow...

    > --

    Zauwazylem, ze autora gnie caly czas na lewo, to jakas wada
    kregoslupa? Pytam serio, bo taki miszczunio musi miec znajomych
    lekarzy- wiadomo wenisaze i te klimaty, moze by i podrzucil adres
    fachowca od masazu, warto by i mi ponastawiac kregi, wiadomo, ciezka
    torba na lewym ramieniu..
    Czesc.Ch.

  • 107. Data: 2009-12-10 23:13:09
    Od: f...@a...pl

    Dnia 09-12-2009 o 22:48:45 photoPex <p...@w...gazeta.pl> napisał(a):

    > Z linkiem.
    > http://piotrkoszczynski.blogspot.com/2009/12/leica-m
    9-centrum-handlowe-9122009-800.html

    To jakaś moda z tymi krzywymi kadrami? czy też może z biodra trzaskał, no
    bo "pośród ochroniarzy, kamer, ekspedientów, detektywów sklepowych.... i
    wyciągnie aparat" no i wyciągnął ....

    --
    FKV

  • 108. Data: 2009-12-11 00:04:13
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik <funkykoval> napisał

> [...]

    bo "pośród ochroniarzy, kamer, ekspedientów, detektywów sklepowych.... i
    --------------------------------------

    No bo jakby sie tak sekuritasy skapowały...
    ... to by mu potem WuZetkę zamienili na fakturę VAT i byłby problem ; )

    adam

  • 109. Data: 2009-12-11 09:39:57
    Od: "photoPex" <p...@W...gazeta.pl>

    Test Leica przenosi się w rejony impresjionistyczne.
    http://piotrkoszczynski.blogspot.com/2009/12/leica-m
    9-centralny-101209-800-iso.html

    Przy okazji mówiąc bardzo mnie dziwi podejście niektórych czytelników.
    Czyżby zawiść tak naprawdę skutecznie zamykała wam oczy na to co dobre a nie?
    Przecież sami po latach prób i pracy możecie dojść do wysokiego poziomu w
    fotografii i zrozumiecie że dobra fotografia to nie liczenie pixelów a
    odpowiednie podejście do tematu.

  • 110. Data: 2009-12-11 09:59:21
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <1...@4...net>,
    Andrzej Libiszewski nabazgrał:

    > Instalator zawiera obie wersje, instaluje zaś wersję taką samą jak system.

    Obsługa OS X zaczyna się od wersji już po przejściu na 64bit.

    --
    If all your 3-year-old has is a hammer, watch out for the furniture.
    --Donal K. Fellows, o programowaniu obiektowym