  • 51. Data: 2011-08-18 18:20:11
    Temat: Re: [EOT] Laptop Compaq z Biedronki
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-08-18 20:01, Rafał Łukawski pisze:
    > Podstawowa zasada osoby, ktora
    > potrafi sie z kazdym porozumiec to tolerancja i zrozumienie. Tego tu
    > zapewne brak, co zwiazane jest z brakiem umiejetnosci przelozenia
    > wlasnej wiedzy na jezyk osob mniej technicznych.

    Ci pryskacze, prychacze zerwani z lańcuchów zaczęli do mnie szurać jak
    napisałam, że jakis laptop ma więcej pamięci. Wychowywani chyba w
    jakichś maglarniach pod budkami z piwem.

    --
    animka

  • 52. Data: 2011-08-18 18:31:06
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 18 Aug 2011 20:01:36 +0200, Rafał Łukawski napisał(a):

> [...]
    > zapewne brak, co zwiazane jest z brakiem umiejetnosci przelozenia
    > wlasnej wiedzy na jezyk osob mniej technicznych.

    Rafał - odróżniam osoby, które mają problemy z przełożeniem wiedzy na
    zrozumiały język od osób, które plotą, co im palce na klawiaturę wrzucą.
    Zgadnij, do której kategorii moim zdaniem zaliczają się posty Animki?

    Do tego dochodzi kolejna kwestia - zwróć Jej uwagę, że nie ma racji,
    punktując merytorycznie Jej wypowiedź. Potem sprawdź, jakiego rodzaju
    odpowiedzi Ci udzieliła...

    [ Skromni ludzie nie istnieją. Po prostu niektórzy nie mają się czym ]
    [ chwalić. (JoeMonster.org) ]

  • 53. Data: 2011-08-18 19:29:57
    Temat: Re: Laptop Compaq z Biedronki
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Przemysław Ryk napisa?(a):

    [...]

    > I co? Dojdziemy do parafrazy ,,Lamia! Zdejmij te pilotkę!"? ;D

    I te kozaczki... ;P

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 54. Data: 2011-08-18 19:32:28
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Rafał Łukawski napisa?(a):

    > Podstawowa zasada osoby, ktora potrafi sie z kazdym porozumiec to
    > tolerancja i zrozumienie.

    Kolega długo już w usenecie? ;)

    j.

  • 55. Data: 2011-08-18 19:48:58
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    > Do tego dochodzi kolejna kwestia - zwróć Jej uwagę, że nie ma racji,
    > punktując merytorycznie Jej wypowiedź. Potem sprawdź, jakiego rodzaju
    > odpowiedzi Ci udzieliła...

    Przemek biorąc podwórkowe wyzwalacze emocji naprawde dziwisz się, że
    ktoś spokojnie nie odpowiada? ;)

    Więcej dystansu. Prawdziwe życie jest gdzieś indziej :)

  • 56. Data: 2011-08-18 19:49:57
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-08-18 21:32, januszek wrote:
    > Rafał Łukawski napisa?(a):

    > Kolega długo już w usenecie? ;)

    No ponad dekade, tyle zeby zrozumiec iz usenet umiera ;)
    Dystansu mi nie brak, niektórym za to tak ;)

  • 57. Data: 2011-08-18 20:03:17
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Rafał Łukawski napisa?(a):

    > No ponad dekade, tyle zeby zrozumiec iz usenet umiera ;)
    > Dystansu mi nie brak, niektórym za to tak ;)

    Wiem, żartowałem przecież... ;P

    j.

  • 58. Data: 2011-08-18 20:24:23
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 18/08/2011 14:34, Przemysław Ryk wrote:

    > Jak można by Experta nie pamiętać? :D Tyle, że ten czasami miał nawet coś do
    > powiedzenia. Animka jak już coś palnie, to wszystko opada.

    > Tego nie kojarzę. :(

    Przypomniałem sobie, jak go zwano. :)

    http://leniuch.blox.pl/2006/05/TO-APSURT-Jasiu-Smiet
    ana-Dziela-Wybrane-Vol-I.html

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 59. Data: 2011-08-18 20:27:52
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Thu, 18 Aug 2011 21:48:58 +0200, Rafał Łukawski
    <r...@l...pl> wrote:

    >Przemek biorąc podwórkowe wyzwalacze emocji naprawde dziwisz się, że
    >ktoś spokojnie nie odpowiada? ;)
    >
    >Więcej dystansu. Prawdziwe życie jest gdzieś indziej :)

    mialem sie nie odzywac, ale zaciekawilo mnie w czym lezy w ogole
    problem, ktory spowodowal taka lawine postow. to nie jest generalnie
    odpowiedz na twoj konkretnie post, ale raczej ogolnie.

    uzytkownik Animka, jest na tej grupie nie od dzis i kazdy juz sie
    chyba przyzwyczail jakiej wartosci merytorycznej posty generuje. czy
    zamiast sie frustrowac jego postami, tym bardziej obrazac, nie lepiej
    wrzucic do KF, tym bardziej jesli sie nie potrafii panowac nad
    emocjami, ktore zmuszaja do puszczania rantow, w nadziei poprawy
    swiata.
    nie szkoda czasu na taka dyskusje? przeciez takich Animek/ow bedzie
    coraz wiecej, a nie coraz mniej. <rs>

  • 60. Data: 2011-08-18 20:29:09
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 18/08/2011 21:24, kamil wrote:

    > Przypomniałem sobie, jak go zwano. :)
    >
    > http://leniuch.blox.pl/2006/05/TO-APSURT-Jasiu-Smiet
    ana-Dziela-Wybrane-Vol-I.html

    "Bes sęsu...Ja jusz mam szypki internet..zwienkszam "FI" moich
    pszedwoduw co daje mi wienksze możliwosci..wiencej komętarzy w jednym
    czasie..w pszyszłym tygodniu kupuję 2 dodatkowe klawiatury!!"

    Toć to Animka jak żywa, tylko z gorszą ortografjom!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil