  • 61. Data: 2011-08-18 20:39:33
    Temat: Re: [EOT] Laptop Compaq z Biedronki
    Od: z <z...@g...pl>

    rs pisze:

    > uzytkownik Animka, jest na tej grupie nie od dzis i kazdy juz sie
    > chyba przyzwyczail jakiej wartosci merytorycznej posty generuje. czy
    > zamiast sie frustrowac jego postami, tym bardziej obrazac, nie lepiej
    > wrzucic do KF, tym bardziej jesli sie nie potrafii panowac nad
    > emocjami, ktore zmuszaja do puszczania rantow, w nadziei poprawy
    > swiata.
    > nie szkoda czasu na taka dyskusje? przeciez takich Animek/ow bedzie
    > coraz wiecej, a nie coraz mniej. <rs>

    Ja wolałbym żeby moje dzieci nie stosowały się do rad Animki.
    Dlatego trzeba prostować jej wypowiedzi żeby nikt nie ucierpiał.

  • 62. Data: 2011-08-18 20:48:25
    Temat: Re: Laptop Compaq z Biedronki
    Od: z <z...@g...pl>

    kamil pisze:

    > "Bes sęsu...Ja jusz mam szypki internet..zwienkszam "FI" moich
    > pszedwoduw co daje mi wienksze możliwosci..wiencej komętarzy w jednym
    > czasie..w pszyszłym tygodniu kupuję 2 dodatkowe klawiatury!!"
    >

    > Toć to Animka jak żywa, tylko z gorszą ortografjom!

    Przeczytałem kilka wpisów Jasia i od razu widać że ktoś sobie jaja robi.
    Amimka to jednak nie ta liga. Nie do końca wiadomo czy jaja czy nie jaja :-)

  • 63. Data: 2011-08-18 20:55:51
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Thu, 18 Aug 2011 22:39:33 +0200, z <z...@g...pl> wrote:

    >Ja wolałbym żeby moje dzieci nie stosowały się do rad Animki.
    >Dlatego trzeba prostować jej wypowiedzi żeby nikt nie ucierpiał.

    twoje dzieci juz nawet za pare lat, nie beda mialy takich problemow, a
    juz prawie na pewno nie beda uzywac usenetu.
    ale jak chcesz poprawiac swiat, to przeciez zabronic nie zamierzam.
    gorzej jak dzieci (twoje czy innych) zobacza jakimim sposobami tatus
    dbal o ich bezpieczenstwo i jakiego slownictwa uzywal. <rs>

  • 64. Data: 2011-08-19 00:01:05
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 18 Aug 2011 21:48:58 +0200, Rafał Łukawski napisał(a):

    > Przemek biorąc podwórkowe wyzwalacze emocji naprawde dziwisz się, że
    > ktoś spokojnie nie odpowiada? ;)
    >
    > Więcej dystansu. Prawdziwe życie jest gdzieś indziej :)

    Widzisz - mnie się wydaje, że ja jeszcze dystans zachowuję. Inną kwestią
    jest już to, że z porad w Usenecie uzyskiwanych naprawdę sporo się
    nauczyłem. I obecnie rewelacje z postów Animki - w ramach mojej wiedzy -
    staram się prostować. Po to, by ktoś mniej zorientowany nie przejechał się
    na Jej - pożal się boże - poradach.

    [ Zdolność precyzyjnej obserwacji jest zwykle nazywana cynizmem przez ]
    [ tych, którzy jej nie posiadają. (George Bernard Shaw) ]

  • 65. Data: 2011-08-19 05:06:15
    Od: z <z...@g...pl>

    rs pisze:

> [...]
    > gorzej jak dzieci (twoje czy innych) zobacza jakimim sposobami tatus
    > dbal o ich bezpieczenstwo i jakiego slownictwa uzywal. <rs>

    Staram się z humorem, pobłażaniem, współczuciem.
    Nawet piszę ogonki żeby się utrwalały ;-)

  • 66. Data: 2011-08-19 05:50:58
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Ci pryskacze, prychacze zerwani z lańcuchów zaczęli do mnie szurać jak
    > napisałam, że jakis laptop ma więcej pamięci. Wychowywani chyba w jakichś
    > maglarniach pod budkami z piwem.

    Animko, Ty też powinnaś pokazać klasę i ignorować
    tego typu teksty. Ci "zwykli" grupowicze napędzają się
    Twoją reakcją.
    Początkowo jest to nie do zniesienia.
    Potem poczujesz ulgę. Zobaczysz.
    Takie szarpanie się "po szczękach" uchodzi
    przedszkolakom.

    Artur(m)

  • 67. Data: 2011-08-19 05:53:03
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Rafał Łukawski" <r...@l...pl> napisał w wiadomości

    > Przemek biorąc podwórkowe wyzwalacze emocji naprawde dziwisz się, że ktoś
    > spokojnie nie odpowiada? ;)
    >
    > Więcej dystansu. Prawdziwe życie jest gdzieś indziej :)

    Myślałem, że jestem osamotniony:).

    Artur(m)

  • 68. Data: 2011-08-19 06:14:37
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ja wolałbym żeby moje dzieci nie stosowały się do rad Animki.
    > Dlatego trzeba prostować jej wypowiedzi żeby nikt nie ucierpiał.

    I to jest chwalebne, ale po co dodawać, że jest trolem,
    "ma nierówno pod grzywką ", lub jeszcze inne określenie.

    Artur(m)

  • 69. Data: 2011-08-19 08:58:54
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-08-19 07:50, Artur(m) pisze:

> [...]
    > Początkowo jest to nie do zniesienia.
    > Potem poczujesz ulgę. Zobaczysz.
    > Takie szarpanie się "po szczękach" uchodzi

    Tak, wiem, ale niektórzy homo chcący koniecznie istnieć na grupach
    pozmieniało znowu nicki i dalej się popisują. Nie mogli przeżyć, że w
    sedesie siedzą.
    Pozdrawiam.

    --
    animka

  • 70. Data: 2011-08-19 09:38:02
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > Tak, wiem, ale niektórzy homo chcący koniecznie istnieć na grupach
    > pozmieniało znowu nicki i dalej się popisują. Nie mogli przeżyć, że w

    > sedesie siedzą.
    Proszę.
    Nie tak.

    Artur(m)