  • 1. Data: 2011-08-16 09:03:24
    Temat: Toshiba Satellite M30X-124 nie wlacza sie
    Od: "GD" <t...@o...pl>

    Jest sobie taki wiekowy już laptop. Pewnego dnia nie dało się go już
    włączyć, po naciśnięciu przycisku POWER słychać jak na chwilę włączą się
    wentylator, ale poza tym nic się już nie dzieje. Zero obrazu,
    jakichkolwiek piknięć, nie da się go już nawet wyłączyć trzymając
    wciśnięty włącznik, pomaga tylko wyjęcie baterii. To samo jest na samym
    zasilaczu, podłączałem pod zewnętrzny monitor i też nic. Sprawdzałem
    kości RAM, są w porządku. Nie mogę zajrzeć do wnętrza, bo raz: nie znam
    się za bardzo na flakach laptopów, a po drugie śruby trzymają tak mocno,
    że prawie połamałem śrubokręt i nie dają się wykręcić. Co może być z tym
    laptopem? Już tylko na śmietnik?

  • 2. Data: 2011-08-16 10:31:40
    Temat: Re: Toshiba Satellite M30X-124 nie wlacza sie
    Od: Dedektyf <p...@g...pl>

    W dniu 2011-08-16 11:03, GD pisze:

    > Co może być z tym
    > laptopem? Już tylko na śmietnik?

    Zapytaj na pl.rec.wróżki albo oddaj do serwisu

  • 3. Data: 2011-08-16 10:43:01
    Od: "GD" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Dedektyf" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Zapytaj na pl.rec.wróżki albo oddaj do serwisu

    Taką odpowiedź to wsadź sobie w alt.pl.dupa
    dlaczego nie odpowiesz podobnie na 3/4 postów na tej grupie?

  • 4. Data: 2011-08-16 20:52:34
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > że prawie połamałem śrubokręt i nie dają się wykręcić. Co może być z tym
    > laptopem? Już tylko na śmietnik?

    puść na allegro. Można sprzedać całkiem dobrze nawet zepsuty bo czasami
    biorą je pracownicy MON i urzędnicy na podkładkę służbowych sprzętów.

  • 5. Data: 2011-08-17 13:08:06
    Od: "Stonek ziemniaczany" <j...@w...w.as>

    Użytkownik "Doxent" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > puść na allegro. Można sprzedać całkiem dobrze nawet zepsuty bo
    > czasami biorą je pracownicy MON i urzędnicy na podkładkę służbowych
    > sprzętów.

    O co chodzi z tym MON, znów jakiś wałek jak to w Polsce? Że niby to ich
    komputer taki zniszczony i jeszcze dostaną nowy, a tymczasem sami opchną
    na Allegro sprawny? Aż tacy idioci pracowaliby w ministerstwie,
    powiedzmy że używaliby akurat tego modelu, a co z numerami seryjnymi i
    fabrycznymi?

  • 6. Data: 2011-08-22 07:26:28
    Od: Dedektyf <p...@g...pl>

    W dniu 2011-08-16 12:43, GD pisze:
    > Użytkownik "Dedektyf" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Taką odpowiedź to wsadź sobie w alt.pl.dupa
    > dlaczego nie odpowiesz podobnie na 3/4 postów na tej grupie?

    jakie pytanie taka odpowiedz, widziałeś gdzieś w ofercie serwisu
    diagnostykę wirtualną ? ja nie