  • 1. Data: 2011-08-16 16:33:50
    Temat: PC przestal dzialac...
    Od: DonAndress <a...@g...com>

    Witam.

    Po wczorajszej burzy w Krakowie komputer przestal dzialac...

    Wydawalo mi sie, ze zdazylem go na czas wylaczyc z zasilania oraz
    odpiac wszystkie kable, ale moze jednak nie zdazylem. Chociaz to
    dziwne, bo dokladnie tak samo mam podpietego drugiego kompa pod te
    same urzadzenia i ta sama linia zasilania i jemu nic nie jest mimo, ze
    odlaczalem go w drugiej kolejnosci.

    No ale do rzeczy. Po wcisnieciu przycisku power zapala sie zielona
    dioda i nic wiecej. Nie startuja wiatraki, nic nie slychac, nic sie
    nie kreci, procesor sie nie grzeje, nie jest podawany sygnal na
    monitor. Wyciagnalem baterie na 5min i nic.

    Czy ktos bylby uprzejmy podpowiedziec, co moglo sie stac i jak to
    naprawic?

    Pozdrawiam,
    DonAndress

  • 2. Data: 2011-08-17 05:57:41
    Temat: Re: PC przestal dzialac...
    Od: "****Einstein****" <einstein_2003@@o2.pl>

    Uzytkownik "DonAndress" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    b.googlegroups.com...
> [...]
    > monitor. Wyciagnalem baterie na 5min i nic.
    >
    > Czy ktos bylby uprzejmy podpowiedziec, co moglo sie stac i jak to

    Witaj
    Spróbuj podmienic zasilacz.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2011-08-18 05:06:51
    Od: DonAndress <a...@g...com>

    > Spróbuj podmienic zasilacz.

    Nie rozumiem tego... Wyglada na to, ze moj komputer musial chwile
    odpoczac bedac caly czas podlaczonym do zasilania. Nie mialem czasu
    przy nim grzebac, a on na drugi dzien odpalil bez problemu i dziala
    nadal...

    Ktos potrafi znalezc wyjasnienie?