    From: rs <n...@n...spam.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: [EOT] Laptop Compaq z Biedronki
    Date: Thu, 18 Aug 2011 16:27:52 -0400
    <j2ich4$jjs$1@inews.gazeta.pl> <j2iit6$7pp$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <j2ip62$si2$1@inews.gazeta.pl>
    <j...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <vu5duhxgfu35$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info>
    <j2jk42$bpa$1@news.onet.pl>
    <x...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <j2jqdj$2rr$1@news.onet.pl>

    On Thu, 18 Aug 2011 21:48:58 +0200, Rafał Łukawski
    <r...@l...pl> wrote:

    >Przemek biorąc podwórkowe wyzwalacze emocji naprawde dziwisz się, że
    >ktoś spokojnie nie odpowiada? ;)
    >
    >Więcej dystansu. Prawdziwe życie jest gdzieś indziej :)

    mialem sie nie odzywac, ale zaciekawilo mnie w czym lezy w ogole
    problem, ktory spowodowal taka lawine postow. to nie jest generalnie
    odpowiedz na twoj konkretnie post, ale raczej ogolnie.

    uzytkownik Animka, jest na tej grupie nie od dzis i kazdy juz sie
    chyba przyzwyczail jakiej wartosci merytorycznej posty generuje. czy
    zamiast sie frustrowac jego postami, tym bardziej obrazac, nie lepiej
    wrzucic do KF, tym bardziej jesli sie nie potrafii panowac nad
    emocjami, ktore zmuszaja do puszczania rantow, w nadziei poprawy
    swiata.
    nie szkoda czasu na taka dyskusje? przeciez takich Animek/ow bedzie
    coraz wiecej, a nie coraz mniej. <rs>