  • 41. Data: 2011-08-18 08:38:15
    Temat: Re: Laptop Compaq z Biedronki
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Thu, 18 Aug 2011 01:31:42 +0200, Q napisał(a):

    > ...Pamietam jak dzis ile to nameczylem sie ze zintegrowanym
    > HD 3300 (AMD 790GX) na dosysc drogiej plycie Asusa,
    > o ktorym tyle dobrego pisali na forach.
    > A wiesz co tam sciemnialo?
    > Przewijanie stron www, i to takich prostych.
    > I co Ty na to?
    > (bo przeciez karta ma wyswietlac glownie, no nie? :)
    > Dopiero po ponad miesiacu wyszly jakies stery,
    > ktore umozliwialy plynne przewijanie stron www.

    Miałem 790GX jak było nowością. Bez problemu wszystko chodziło. Nawet w
    starsze gierki można było pograć. Warunek - zainstalować sterowniki od ATI.
    Na tych co w7 z automatu instalował była tragedia.

  • 42. Data: 2011-08-18 08:54:05
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 18 Aug 2011 09:35:50 +0100, kamil napisał(a):

    > Naprawdę nie jesteś chyba tak naiwny, żeby wierzyć w istnienie Animki?
    > Znudzony admin albo gimnazjalista pisze te bzdety,
    (ciach...)

    Tyle lat i na tylu grupach? Mocno znudzony musi być. ;) Z drugiej strony -
    jak mawiał Ferdek Kiepski ,,Są na tym świecie rzeczy, które się fizjologom
    nie śniły.". ;)

    (ciach...)

    [ Najlepsze związki opierały się na kłamstwie i oszustwach. Zwykle ]
    [ kończą się w taki sposób, więc logicznie będzie tak właśnie zacząć. ]
    [ (Jurij Orłow "Lord of War") ]

  • 43. Data: 2011-08-18 09:02:23
    Od: "Stonek ziemniaczany" <j...@w...w.as>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Rozwinę tę myśl - Animka jest niezłym testerem jakości grupowiczów.
    > Kto
    > pyskuje do Animki ten najczęściej sam ma bałagan pod dachem albo nerwy
    > strzępach :)

    Animka jest jak dziecko z zespołem Downa, należy kochać ale cudów się po
    nim nie spodziewać?

  • 44. Data: 2011-08-18 10:22:58
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 18/08/2011 09:54, Przemysław Ryk wrote:

> [...]
    > jak mawiał Ferdek Kiepski ,,Są na tym świecie rzeczy, które się fizjologom

    A Experta nie pamiętasz? Albo tego studenta z Onetu, o którym nawet w TV
    kiedyś było? :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 45. Data: 2011-08-18 10:57:24
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-08-18 11:02, Stonek ziemniaczany pisze:
    > Użytkownik "Jacek Maciejewski"<j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Animka jest jak dziecko z zespołem Downa, należy kochać ale cudów się po
    > nim nie spodziewać?

    Idź na pole stonko ziemniaczana. Tam twoje miejsce. Amerykanie dzisiaj
    cię zrzucili na grupę pl.comp.pecet?

    --
    animka

  • 46. Data: 2011-08-18 12:07:24
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Thu, 18 Aug 2011 11:02:23 +0200, Stonek ziemniaczany napisał(a):

    > cudów się po
    > nim nie spodziewać?

    Byłeś w kinie na Króliku Rogerze? No to wiesz wszystko o animkach :)
    --
    Jacek

  • 47. Data: 2011-08-18 13:34:05
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 18 Aug 2011 11:22:58 +0100, kamil napisał(a):

    > A Experta nie pamiętasz?

    Jak można by Experta nie pamiętać? :D Tyle, że ten czasami miał nawet coś do
    powiedzenia. Animka jak już coś palnie, to wszystko opada.

    > Albo tego studenta z Onetu, o którym nawet w TV kiedyś było? :)

    Tego nie kojarzę. :(

    [ It's better to reign in hell than serve in heaven. ]
    [ (John Milton) ]

  • 48. Data: 2011-08-18 15:45:41
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Przemysław Ryk napisa?(a):

    [...]

    > Animka jak już coś palnie, to wszystko opada.

    Chyba, że akurat pisze w czapce... ;P

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 49. Data: 2011-08-18 17:41:06
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia 18 Aug 2011 17:45:41 +0200, januszek napisał(a):

    > Przemysław Ryk napisa?(a):
    >
    > [...]
    >
    > Chyba, że akurat pisze w czapce... ;P

    I co? Dojdziemy do parafrazy ,,Lamia! Zdejmij te pilotkę!"? ;D

    [ Godziny uciekają w okamgnieniu, gdy chcesz je zatrzymać. ]
    [ (Konował, Glen Cook "Biała Róża") ]

  • 50. Data: 2011-08-18 18:01:36
    Temat: [EOT] Laptop Compaq z Biedronki
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-08-18 19:41, Przemysław Ryk wrote:

    > I co? Dojdziemy do parafrazy ,,Lamia! Zdejmij te pilotkę!"? ;D

    Ej faceci, pryskacie testosteronem. Podstawowa zasada osoby, ktora
    potrafi sie z kazdym porozumiec to tolerancja i zrozumienie. Tego tu
    zapewne brak, co zwiazane jest z brakiem umiejetnosci przelozenia
    wlasnej wiedzy na jezyk osob mniej technicznych.