  • 1. Data: 2011-08-16 15:08:51
    Temat: Laptop Compaq z Biedronki
    Od: "Stonek ziemniaczany" <j...@w...w.as>

    Co sądzicie o tym laptopie? Też omijam ten sklep jak mogę, ale mają też
    produkty znanych marek. Zazwyczaj mieli jakieś badziewia firm emachines
    czy advent, a tym razem jest to Compaq i parametry ma całkiem niezłe:
    System - Windows 7 Home Premium 64
    Procesor - AMD Athlon II P360, 2,3 GHz, 1MB pamięci podręcznej L2
    Pamięć - 3GB DDR3
    Napęd - SuperMulti DVD-R/RW
    Dysk - 320 GB SATA 5400 obr./min
    Wifi, Ethernet 10/100 BASE-T, 6-komorowy akumulator litowy, gwarancja 2
    lata, brak klawiatury numerycznej
    Wyświetlacz - HD LED HP o przekątnej 39,6 (15,6) z technologią
    BrightView 1366x768
    Karta graficzna - ATI Mobility Radeon HD 4250 (maks. 1,37GB)
    Cena 1199zł

    Potrzebuje laptopa do internetu, filmu i zdjęć, office'a i czasem
    chciałbym pyknąć w jakąś gierkę,
    a tutaj wyjątkowo jak na tani sprzęt nie ma tego szajsu który zawsze
    montują czyli Intel GMA, tylko Radeon,
    chociaż niestety ciągnie pamięć z RAMu.
    Jakie wady, biorąc pod uwagę, że czasy mamy takie, iż nawet kupując
    drogi sprzęt znanej firmy może się popsuć zaraz po zakończeniu okresu
    gwarancji?

  • 2. Data: 2011-08-16 15:51:28
    Temat: Re: Laptop Compaq z Biedronki
    Od: "Ejcz Ejcz" <e...@e...pl>

    Użytkownik "Stonek ziemniaczany" <j...@w...w.as> napisał w wiadomości
    > Co sądzicie o tym laptopie? Też omijam ten sklep jak mogę, ale mają też

    Z Biedronki dobry jest tylko dzem i wino (z biedronki).

  • 3. Data: 2011-08-16 16:47:37
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 Aug 2011 17:08:51 +0200, "Stonek ziemniaczany"
    <j...@w...w.as> wrote:

> [...]
    >chciałbym pyknąć w jakąś gierkę,
    >a tutaj wyjątkowo jak na tani sprzęt nie ma tego szajsu który zawsze

    Jak szykasz takiego budżetowego lapka to w spamie Allegro dostałem
    ofertę na coś takiego:
    http://allegro.pl/okazja-laptop-toshiba-c660d-e240-3
    20gb-2gb-win7-i1759520436.html

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 4. Data: 2011-08-16 23:14:13
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-08-16 17:08, Stonek ziemniaczany pisze:
> [...]
    > Jakie wady, biorąc pod uwagę, że czasy mamy takie, iż nawet kupując
    > drogi sprzęt znanej firmy może się popsuć zaraz po zakończeniu okresu

    Moim zdaniem niezły, tylko szkoda, że nie ma klawiatury numerycznej
    (potrzebna do gier?). Super, że jest nagrywarka, nie będziesz musial
    dokupować zewnętrznej, np. takiej na USB.

    --
    animka

  • 5. Data: 2011-08-16 23:15:31
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-08-16 17:51, Ejcz Ejcz pisze:

    > Użytkownik "Stonek ziemniaczany"<j...@w...w.as> napisał w wiadomości
    >
    > Z Biedronki dobry jest tylko dzem i wino (z biedronki).

    Może te dżemy to robi biedronka, ale laptopa czy komputera to już nie
    zrobi, nie jest producentem!

    --
    animka

  • 6. Data: 2011-08-16 23:20:34
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-08-16 18:47, jerzu pisze:

    > Jak szykasz takiego budżetowego lapka to w spamie Allegro dostałem
    > ofertę na coś takiego:
    > http://allegro.pl/okazja-laptop-toshiba-c660d-e240-3
    20gb-2gb-win7-i1759520436.html

    Co z tego, że tańszy o 100 zł jak pamięci mniej i matryca błyszczaca.
    Dostępnych sztuk: 906 z 1000 Wystawionych
    Może jakieś wadliwe są.

    --
    animka

  • 7. Data: 2011-08-17 00:36:30
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Animka wrote in <news:j2eu0n$165$1@node2.news.atman.pl>
    > Co z tego, że tańszy o 100 zł jak pamięci mniej

    Za 100zl mozna kupic 4GB DDR3 w jednej kosci.

    > Może jakieś wadliwe są.

    I tak obydwa przez Compala pewnie wyprodukowane :)
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 8. Data: 2011-08-17 00:56:49
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Karta graficzna - ATI Mobility Radeon HD 4250 (maks. 1,37GB)

    4250 to jakies niedorobione gowno.
    Albo stery do tego to jakies niedorobione gowno.
    Albo obydwa.

    Gupi 9500gt byl o niebo lepszy do gier.
    Byc moze stery maja lepiej dopracowane,
    bo to ogolnie ten sam segment.

    Czasami 4250 schodzi do 10-30 fps w miejscach
    gdzie 9500gt z palcem w dupie trzma 60fps.
    Dziwne.

  • 9. Data: 2011-08-17 00:58:40
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Może te dżemy to robi biedronka, ale laptopa czy komputera to już nie
    > zrobi, nie jest producentem!

    Dzemorow tez nie robi, marmelady tyz - w ogole gowno robi,
    bo sie handlem zajmuje a nie produkcja.
    Naprawde jestes tak tepa, zeby to zrozumiec?

  • 10. Data: 2011-08-17 00:59:26
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Może jakieś wadliwe są.

    Wadliwa to masz glowe.