eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Lanos - uszczelka pod głowicą
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 114

  • 41. Data: 2010-02-17 18:57:49
    Temat: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    peter pisze:
    >> Tez nie wiem dlaczego, ale paski nie lubia zakladania i zdejmowania i
    >> pekaja od tego wczesniej niz powinny.
    >> Nie wiem jakie sa podstawy techniczne problemu, ale wiem ze problemow
    >> tego rodzaju warto unikac.
    >
    > wyjasniam. raz zalozony pasek zawsze chodzi po tych samych zebach na
    > kole z dokladnoscia do 2 obrotow walu korbowego. tym samym dopasowuje
    > sie (wyrabia) do konkretnych zebow na kole. jak go zdejmiesz i zalozych
    > ponownie to zacznie sie dopasowywac w innych miejscach no chyba ze przed
    > zdjeciem sobie go zaznaczysz.

    Ales mi to misternie wyjasnil...
    Pozwol, ze sie do tego nie odniose.

    --
    Pozdrawiam
    MarcinJM


  • 42. Data: 2010-02-17 19:02:02
    Temat: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    peter pisze:
    >> + szlif wału, od razu nowe paneweczki, sprzęgło byłoby dobrze zmienić
    >> no i jak skrzynia już zdjęta to od razu synchronizatory zrobić na zaś.
    >>
    >
    > o widzisz druciarzu jeszcze cos mi sie ptrzypomnialo. wymiana uszczelki
    > zrobiona fachowo wymaga wymiany srub mocujacyh glowice. ty bys nie
    > wymienial bo druciaz jestes ale tak przewiduje procedura.a to wydatek
    > kolejne kilka stowek.

    Bo w wiekszosci serwisowek aut widnieje jak byk:
    Renew bolts: No

    Te, gdzie trzeba wymieniac sruby sa wyjatkiem raczej niz norma. W
    zbiorze tym sa rowniez "wymiana srub, jesli ich dlugosc przekracza XX mm"

    fachowcu.

    --
    Pozdrawiam
    MarcinJM


  • 43. Data: 2010-02-17 19:02:18
    Temat: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    > Ales mi to misternie wyjasnil...

    nie tobie bo ty wszechwiedzacy jestes. idz lepiej kolo zamachowe toczyc

    > Pozwol, ze sie do tego nie odniose.

    i bardzo dobrze. po co nam tu rady paproka.


  • 44. Data: 2010-02-17 19:03:13
    Temat: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    > Bo w wiekszosci serwisowek aut widnieje jak byk:
    > Renew bolts: No

    rotfl. jest dokladnie odwrotnie, fachofcu od siedmiu bolesci.


  • 45. Data: 2010-02-17 20:25:10
    Temat: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
    Od: DoQ <p...@g...com>

    peter pisze:
    >> + szlif wału, od razu nowe paneweczki, sprzęgło byłoby dobrze zmienić
    >> no i jak skrzynia już zdjęta to od razu synchronizatory zrobić na zaś.
    > no pewnie przeciez wystarczy sama uszczelke najlepiej taka za 25zl i bez
    > planowania poskladac. rotfl kurwa druciarze pmsowi

    No to rob szlif i wymieniaj synchronizatory wymieniaczu PMSowy.



    Pozdrawiam
    Pawel


  • 46. Data: 2010-02-17 20:32:20
    Temat: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
    Od: Czarek Daniluk <c...@u...com>

    W dniu 2010-02-16 21:04, peter pisze:

    > czesci: (markowe, nie najtansze gowno w stylu 4max)
    > uszczelka pod glowice ~100 (elring)

    Wolne żarty - Elring 63zł brutto DETAL, Goetze 57zł, czyli warsztat kupi
    to jeszcze powiedzmy -40%.

    > uszczelniacze zaworowe - 8x~10

    Ile ?? 8x3,27 za Elringa.

    > uszczelka kolektora ssacego ~30

    Elring 23,5zł

    > uszczelka kolektora wydechowego ~30

    Elring niecałe 20zł

    > pasek rozrzadu ~100
    > napinacz ~100
    > pompa wody ~100-150

    To miał robione chwilę temu, ciekawi mnie czy też jestes taki skory do
    wymiany pompy wody bez przyczyny co 25kkm ??

    Pasek rozrządu Dayco - 42zł, Contitech 45zł


    > uszczelka pokrywy zaworow ~30

    Elring 23zł.

    > paski alternatora, wspomagania etc razem ~60

    Pasek klinowy Boscha - 17,56
    jeśli są 2 to wielorowkowy Boscha niecałe 30zł.

    >
    > robocizna: (ceny krakowskie)
    > sparwdzenie szczelnosci glowicy 40
    > docieranie gniaz zaworowych 50

    Robisz remont głowicy czy planowanie ?? Jeśłi nic się nie dzieje to po
    "kiego" te 2 operacje ??

    > planowanie 80
    > mechanik 500
    >
    > + rzeczy o ktorych zapomnialem

    Komplet śrub do głowicy Elring - 46zł.

    Podliczę za Ciebie - części max 200zł + max 300zł za robociznę.

    W 500zł w.g. cen w DC powinien się spokojnie zmieścić, i jeszcze
    mechanik zarobi parę groszy na częściach.

    Pozdrawiam !!

    PS:
    Współczuję Wam że macie w tym CKMK takie ceny na części, może któryś
    wpadnie na pomysł i będzie jeździł "inter redżio" do DC, skoro mamy aż
    takie różnice w cenach ;P


  • 47. Data: 2010-02-17 20:36:18
    Temat: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Czarek Daniluk pisze:

    > Współczuję Wam że macie w tym CKMK takie ceny na części, może któryś
    > wpadnie na pomysł i będzie jeździł "inter redżio" do DC, skoro mamy aż
    > takie różnice w cenach ;P

    Daja sie dymac az milo, a niby centusie ;-)


    Pozdrawiam
    Pawel


  • 48. Data: 2010-02-17 21:00:44
    Temat: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
    Od: Czarek Daniluk <c...@u...com>

    W dniu 2010-02-17 19:02, peter pisze:
    >> Ales mi to misternie wyjasnil...
    >
    > nie tobie bo ty wszechwiedzacy jestes. idz lepiej kolo zamachowe toczyc
    >
    >> Pozwol, ze sie do tego nie odniose.
    >
    > i bardzo dobrze. po co nam tu rady paproka.

    Wiesz ja się odniosę do Twojego stwierdzenia tylko tak, chciałbyś tyle
    silników w życiu widzieć w środku co JM ;)

    Ile pasków rozrządu wymieniłeś, ila razy rozpinałeś że wytaczasz jakieś
    idiotyczne teorie ??

    Ja zdejmowałem niejeden i po naprawie zakładałem i wierz mi lub nie
    wierz nic się z żadnym nie stało ;)

    W swoich samochodach rozpinałem rozrząd parokrotnie, niczego nie znacząc
    i w żadnym też nic się nie stało.

    Podaj jakieś przykłady ??

    Pasek jak wymieniasz co 60kkm to nieważne jak go założysz względem kół,
    nawet po demontażu nic mu się nie stanie - przeżyje spokojnie do kresu
    trwałości.

    Pozdrawiam !!


  • 49. Data: 2010-02-17 21:02:41
    Temat: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    > Wolne żarty - Elring 63zł brutto DETAL, Goetze 57zł, czyli warsztat kupi
    > to jeszcze powiedzmy -40%.

    tylko 40%? bez kozery powiem ze warsztat ma to za darmo...

    >> uszczelniacze zaworowe - 8x~10
    >
    > Ile ?? 8x3,27 za Elringa.

    no niech bedzie...
    >
    >> uszczelka kolektora ssacego ~30
    >
    > Elring 23,5zł
    >
    >> uszczelka kolektora wydechowego ~30
    >
    > Elring niecałe 20zł

    niewiele sie pomylilem

    >
    >> pasek rozrzadu ~100
    >> napinacz ~100
    >> pompa wody ~100-150
    >
    > To miał robione chwilę temu, ciekawi mnie czy też jestes taki skory do
    > wymiany pompy wody bez przyczyny co 25kkm ??

    to ze mial nic nie znaczy. paprok nie wymieni, a fachowiec co ceni swoj czas
    i pieniadze kaze wymieniac (gwarancja na robote)

    >
    > Pasek rozrządu Dayco - 42zł, Contitech 45zł

    ok pomylilem sie

    >
    >
    >> uszczelka pokrywy zaworow ~30
    >
    > Elring 23zł.

    niewiele pomylilem

    >
    >> paski alternatora, wspomagania etc razem ~60
    >
    > Pasek klinowy Boscha - 17,56
    > jeśli są 2 to wielorowkowy Boscha niecałe 30zł.

    a tu trafilem

    > Robisz remont głowicy czy planowanie ?? Jeśłi nic się nie dzieje to po
    > "kiego" te 2 operacje ??

    jakto sie nic nie dzieje? przeciez woda mu ucieka. po to sie to robi zeby
    nie okazalo sie ze glowica jest peknieta i cala robota w pizdu. po to zeby
    za miesaic nie robic wszystkiego od nowa bo sie okazuje ze zaczal olej brac
    przez twarde uszczelniacze?


    > Podliczę za Ciebie - części max 200zł + max 300zł za robociznę.

    nawet wg twoich cen wychodzi duzo wiecej

    > W 500zł w.g. cen w DC powinien się spokojnie zmieścić, i jeszcze mechanik
    > zarobi parę groszy na częściach.

    to nie mechanik zarobi a rzeznik w stodole.


  • 50. Data: 2010-02-17 21:08:13
    Temat: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    > Podaj jakieś przykłady ??
    >
    > Pasek jak wymieniasz co 60kkm to nieważne jak go założysz względem kół,
    > nawet po demontażu nic mu się nie stanie - przeżyje spokojnie do kresu
    > trwałości.


    ja powiedzialem co o tym sadze i wyjasnilem lopatologicznie. jak chcesz
    dyskutowac to napisz dlaczego sie myle. tylko bez argumentow ze JM rozebral
    milion silnikow ktorych pozniej nie potrafil zlozyc.
    ktos kto zaklada uzywany pasek rozrzadu jest paprokiem i tyle w tym temacie.

strony : 1 ... 4 . [ 5 ] . 6 ... 12


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: