  • 51. Data: 2010-02-17 21:36:23
    Temat: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
    Od: DoQ <p...@g...com>

    peter pisze:

    > rozebral milion silnikow ktorych pozniej nie potrafil zlozyc.
    > ktos kto zaklada uzywany pasek rozrzadu jest paprokiem i tyle w tym
    > temacie.

    I ten pasek w Krakowie kosztuje dodatkowo 1000pln, niezle was tam dymaja
    jednak...

  • 52. Data: 2010-02-17 21:42:08
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    jakos wcale nie dziwi mnie szydzenie i negowanie poprawnej naprawy auta
    skoro gnoi sie tutaj osoby ktore przestrzegaja przepisow. ciekawe na co
    jeszcze stac grupe.

  • 53. Data: 2010-02-17 21:50:03
    Od: DoQ <p...@g...com>

    peter pisze:
    > jakos wcale nie dziwi mnie szydzenie i negowanie poprawnej naprawy auta
    > skoro gnoi sie tutaj osoby ktore przestrzegaja przepisow. ciekawe na co
    > jeszcze stac grupe.

    Grupy to ty w to nie mieszaj.
    Zazdroszcze twojemu mechanikowi, bo zarabiac musi na tobie naprawde niezle.

  • 54. Data: 2010-02-17 21:56:13
    Od: Czarek Daniluk <c...@u...com>

    W dniu 2010-02-17 21:42, peter pisze:
    > jakos wcale nie dziwi mnie szydzenie i negowanie poprawnej naprawy auta
    > skoro gnoi sie tutaj osoby ktore przestrzegaja przepisow. ciekawe na co
    > jeszcze stac grupe.

    Weź sobie instrukcję serwisową i przeczytaj pod pozycją wymiana
    uszczelki pod głowicą.
    Napisał że poci mu się olejem - zapewne w miejscu gdzie idzie kanał
    olejowy do smarowania góry, czyli należy zdjąć głowicę , według ciebie
    zrobić dodatkowo remont silnika, dać ją do sprawdzenia, ewentualnie
    liźnięcia powierzchni (zabielenia) i poskładać to do kupy.

    Maximum ze 3h roboty jak ktoś się postara.

    Pozdrawiam !!

    PS:
    Niech samo tacy klienci przyjeżdżają do warsztatów :) wtedy powrócę do
    mechaniki samochodowej ;)

  • 55. Data: 2010-02-17 22:03:45
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    > Grupy to ty w to nie mieszaj.

    bo ty tak powiedziales?

    > Zazdroszcze twojemu mechanikowi, bo zarabiac musi na tobie naprawde
    > niezle.

    naprawde zazdroscisz mi? fajnie :D

  • 56. Data: 2010-02-17 22:04:19
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    > według ciebie zrobić dodatkowo remont silnika,

    hehe nie mam o czym z toba dyskutowac skoro dla ciebie to jest remont
    silnika.

  • 57. Data: 2010-02-17 22:04:53
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    > Niech samo tacy klienci przyjeżdżają do warsztatów :) wtedy powrócę do
    > mechaniki samochodowej ;)

    pomyliles sie troche. ja nie jezdze do mechanikow. to do mnie ludzie
    przyjezdzaja.

  • 58. Data: 2010-02-17 22:11:20
    Od: DoQ <p...@g...com>

    peter pisze:
    > bo ty tak powiedziales?

    tak, wystarczy?

    > naprawde zazdroscisz mi? fajnie :D

    tobie? ze sam sie rzniesz na kase? to tylko wspolczuc, ale to chyba da
    sie leczyc?

  • 59. Data: 2010-02-17 22:20:12
    Od: DoQ <p...@g...com>

    peter pisze:
    > pomyliles sie troche. ja nie jezdze do mechanikow. to do mnie ludzie
    > przyjezdzaja.

    Aha, pan Zdzisio naciągacz?
    Robocizna (co prawda dla znajomego ale bron Boze po kosztach) w ASO -
    zerwany pasek rozrzadu, silnik 4cyl, glowica 2 zaworowa.
    - demontaz-montaz glowicy, planowanie, szlifowanie gniazd
    - kpl. zaworow, prowadnic zaworowych
    - kpl. uszczelniaczy zaworowych
    - nowy walek rozrzadu
    - uszczelka pod glowice
    - kpl. rozrzadu + pompa wody
    - wymiana plynu chlodzacego

    Czesci z zamiennikow i oryginaly (rozrzad, uszczelniacze) Calosc ca.
    2000pln, a ty za 1500pln chcesz w lanosie uszczelke wymieniac. ROTFL

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 60. Data: 2010-02-17 22:30:22
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    > Czesci z zamiennikow i oryginaly (rozrzad, uszczelniacze) Calosc ca.
    > 2000pln, a ty za 1500pln chcesz w lanosie uszczelke wymieniac. ROTFL

    i co robota w aso to niby wyznacznik czego ? bo napewno nie jakosci.
    ale skoro wolisz zeby ci praktykant motor skladal to twoja brocha