  • 1. Data: 2009-05-07 08:23:57
    Temat: warto to kupic?
    Od: "ja.rs.em" <j...@W...gazeta.pl>

  • 2. Data: 2009-05-07 08:25:51
    Temat: Re: warto to kupic?
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    Bez dwoch zdan.

  • 3. Data: 2009-05-07 08:29:07
    Od: "ja.rs.em" <j...@N...gazeta.pl>

    sie kliklo :)

    chcialbym miec tanim kosztem cos lepszego niz kit
    wiem, tani koszt i dobre to troche nie po drodze ale ...
    aha podepne to do canona 400d

    google malo co wyplulo-ale widze ze to co w linku to "takie se" no za 100 pln
    bym kupil do testow

    wiem, wiem laik jestem

  • 4. Data: 2009-05-07 08:38:33
    Od: j...@a...at

    On 7 Mai, 10:29, "ja.rs.em" <j...@N...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > aha podepne to do canona 400d
    >
    > google malo co wyplulo-ale widze ze to co w linku to "takie se" no za 100 pln

    biedenmu wiatr zawsze wieje w oczy.

    jak nie masz kasy na przyzwoity obiektyw , to czemu to co posiadasz w
    kieszeni chesz wydac bez sensu ?

    ja ludzi nie rozumiem , skarza sie na mala kase ( kto jej ma w
    nadmiarze ? ) , a tym co maja chca szastac na lewo i na prawo. A nie
    lepiej troche doskladac i kupic cos funkcjonujacego niz pozbyc sie
    posiadanych oszczednosci ?

  • 5. Data: 2009-05-07 09:17:27
    Od: q...@g...com

    On 7 Maj, 10:29, "ja.rs.em" <j...@N...gazeta.pl> wrote:

    > chcialbym miec tanim kosztem cos lepszego niz kit
    > wiem, tani koszt i dobre to troche nie po drodze ale ...
    . to "takie se" no za 100 pln
    > bym kupil do testow

    Warto, do zdjec ze statywu.

  • 6. Data: 2009-05-07 09:19:59
    Od: KuFeL <k...@o...pl>

    ja.rs.em pisze:
> [...]
    > aha podepne to do canona 400d
    >
    > google malo co wyplulo-ale widze ze to co w linku to "takie se" no za 100 pln

    6.7 przy 300 mm... bez statywu sie nie zrobisz dobrego zdjecia... chyba
    ze plamy na sloncu chcesz cykac ;)

    Pzdr,
    KuFeL
    --
    gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
    http://www.zachody.pl / skype:kufel78

  • 7. Data: 2009-05-07 10:39:25
    Od: "Matusz" <m...@w...pl>

    > aha podepne to do canona 400d

    Raczej nie podepniesz, bo z opisu wynika, że aparat działa tylko na pełnej
    dziurze. Nie wszystkie Sigmy współpracują z cyfrowym body. Ta widać do nich
    należy.

    Matusz

  • 8. Data: 2009-05-07 10:41:45
    Od: j...@a...at

    On 7 Mai, 12:39, "Matusz" <m...@w...pl> wrote:

> [...]
    > dziurze. Nie wszystkie Sigmy współpracują z cyfrowym body. Ta widać do nich

    raczej podepnie , nawet na pewno , tyle ze przyslona beszie zawsze
    otwarta.
    na stronie sigmy jest lista obiektywowo . w ktorych sigma przez zmiane
    chipu usuwa teprzypadlosc , ale to dotyczy tylko niektorych
    obiektywowo - straszych nie.

  • 9. Data: 2009-05-07 11:38:20
    Od: "Matusz" <m...@w...pl>

    Użytkownik <j...@a...at> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

> [...]
    >
    > Matusz

    >raczej podepnie , nawet na pewno , tyle ze przyslona beszie zawsze otwarta.

    Nie bardzo wiem o co ci chodzi.

    Podpiąć można nawet wizjer od drzwi i słoik.

    Matusz

  • 10. Data: 2009-05-07 12:19:14
    Od: Olek <o...@u...eu>

    ja.rs.em wrote:
> [...]
    > aha podepne to do canona 400d
    >
    > google malo co wyplulo-ale widze ze to co w linku to "takie se" no za 100 pln

    po co Ci taki zakres ogniskowej, jak w kicie masz od 17-?
    nie warto kupować gówna za 100 zł chyba że lubisz wydawać kilka razy kase...