  • 221. Data: 2009-07-16 15:41:43
    Temat: Re: Jaka cyfrówka (lustrzanka) do krajobrazów ?
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "wwwojtek1" <w...@g...com> napisał:

    >Na placu boju zostały:
    >
    >1. Pentax:
    >K200D
    >K20D
    >[...]

    A czy jest wymóg sprzętu nowego? Bo jeśli nie, to dołożyłbym K10D -
    ergonomia niemal K20D (dużo lepsza niż K200D) z matrycą K200D za cenę niższą
    niż K200D...

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 222. Data: 2009-07-16 16:02:26
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Thu, 16 Jul 2009 01:59:19 -0700 (PDT), XX YY napisał(a):

> [...]
    > bylo na tej grupie i zostalo wyjasnione w sposob niebudzacy
    > watpliwosci.
    > okreslenie cialo w j. polskim nie jest nieprawidlowe , okreslenie body
    > w j. polskim jest nieprawidlowe.
    > nie rozumem dlaczego nie przeszkadza wiekszosci stosowanie
    > nieprawidlowego okreslenia body w jpolskim
    > natomiast czepiaja sie prawidlowego slowa cialo. Watpliwosci ze w tym
    > przypadku cialo oznacza korpus aparatu fotograficznego nie ma.
    >
    > reflex to reflex a refleks to co innego
    >
    > spoko
    >
    > znajde zeskanuje i pokaze - potem mozna sie zastanawiac czy to

    Skoro taki z ciebie purysta językowy, to:

    - dlaczego piszesz posługując się językiem na poziomie gimnazjalisty z
    dysleksją
    - gdzie masz większość znaków interpunkcyjnych, polskie znaki diakrytyczne
    i wielkie litery na początku zdań?
    - dlaczego używając skrótów jednocześnie używasz ich nieprawidłowo?

    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 223. Data: 2009-07-16 16:06:23
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    adam pisze:
    > : ))))))
    > Mam silne przekonanie, że podstawową umiejętnością jaką musi opanować
    > adept dowolnej ze sztuk musi być talent i wyobraźnia do pieprzenia
    > takich farmazonów.
    > Kiedyś zabawiałem się w wolnych chwilach surfując w poszukiwaniu
    > projekcji tego typu w wydaniu wystawianych artystów lub kuratorów tychże
    > wystaw.
    > Dadaizm wiecznie żywy ; )

    marketing dotyczy prawie wszelkich sfer naszego życia, a że w sztuce
    chodzi o duże pieniądze to nie ma co się dziwić że jest kupę lania wody ;).

    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 224. Data: 2009-07-16 16:07:12
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "cichybartko" napisał

    > marketing dotyczy prawie wszelkich sfer naszego życia, a że w sztuce
    > chodzi o duże pieniądze to nie ma co się dziwić że jest kupę lania wody
    > ;).

    Niestety... gdzie się nie obejrzeć...

    adam

  • 225. Data: 2009-07-16 16:30:15
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Janko Muzykant pisze:

    > Komórka zrobi zdjęcie, komórka zrobi film, komórka gra i śpiewa, świat
    > powstał z komórki i do komórki dąży...

    "Pasta śpiewa, pasta świeci, pasta wychowuje dzieci". Pewnie nikt tego
    nie pamięta, ale było u Lema.

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek

  • 226. Data: 2009-07-16 16:38:12
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "adam" napisał

    > Niestety... gdzie się nie obejrzeć...

    Jedną rzecz chcę jednak dodać.
    Większość zdjęć Mann nie wymaga ani słowa objaśnienia - spokojnie mogła
    sobie pozwolić na rzucenie butem w kogokolwiek kto zechciałby postawić
    jakiekolwiek pytanie.
    Coś jak w słowach Kazika:
    ""Jak powstają twoje teksty?" - gdy mnie ktoś tak spyta
    [...................................................
    ...............................]"

    ; )

    Chociaż z drugiej strony to drzewo wymagałoby choć jednego zdania - "aparat
    wypadł mi z ręki i przypadkiem spadł dekiel z obiektywu" ; ))))

    adam

  • 227. Data: 2009-07-16 16:53:41
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Mikolaj Machowski" <m...@w...pl> napisał:

    >[...]
    > Wraz z taniejącą technologią do kompaktów będą za to trafiać
    > coraz większe matryce. Ciekaw jestem kiedy doczekamy się pierwszego
    > kompakta FF?
    >[...]

    Obstawiam że nie doczekamy się. Bo większa matryca to równocześnie większe
    rozmiary optyki. Można wprawdzie zrobić małego kompakta z matrycą FF i
    obiektywem stałoogniskowym - coś w rodzaju niegdysiejszych analogowych
    Olympusów mju:2, ale obawiam się że w dzisiejszych czasach gdy ludzie się
    pzryzwyczaili do zoomów ciężko byłoby na nim zarobić - ilość nabywców byłaby
    znikoma. Chyba że... ktoś za kilka wsadzi matrycę 30 czy 40 Mpix i zoom
    będzie czysto cyfrowy...

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 228. Data: 2009-07-16 18:09:27
    Temat: Re: [LONG] Jaka cyfrówka (lustrzanka) do krajobrazów ?
    Od: Wojtek <w...@g...com>

    cichybartko pisze:

> [...]
    > innych zabawek chociażby średni cyfrowy format. wymogi branży sa takie a
    > nie inne, jest coraz większa konkurencja, bardziej drapieżnie itd. coraz
    > bardziej liczy się czas i samowystarczalność. Nie wspominając o cięciu
    > kosztów. Analog temu nie sprostał i przechodzi do niszy, ale to chyba
    > nie są lampowe wzmacniacze że można sobie pozwolić na produkcje 10szt.
    > na miesiąc ;). Wystarczy popatrzeć ile sesji na Fashion TV na przełomie
    > wieku było robione na filmie a ile teraz. A dla przeciętnego Kowalskiego
    > film to wspomnienie z przeszłości kojarzące się niewygodą i miernymi

    Profesjonalistów w porównaniu ze świadomymi amatorami, kórych stać na
    wydanie 18 złotych na klisze i 10 na jej wywołanie było i jest znacznie
    mniej. Żeby kupić kliszę profi, w sensie porządną, nie trzeba mieć
    żadnych legitymacji że jest się profesjonalistą.
    Więc firmy zarabiały na amatorach a nie na profesjonalistach

    A przeciętny Kowalski kupował na wycieczkę małpkę za 200 PLN i kliszę za
    7 złotych z wliczonym wywołaniem i 6o groszy za odbitkę
    Teraz kupuje małpkę cyfrową lub robi telefonem i odbitek raczej nie robi.
    Nie oglądam telewizji i mogę sie tylko domyślać, co to ta Faszyn Tivi.
    Porządne zespoły nadal wydają winyle.

    Wojtek

  • 229. Data: 2009-07-16 20:13:11
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Janko Muzykant napisał(a):

    > Komórka zrobi zdjęcie, komórka zrobi film, komórka gra i śpiewa, świat
    > powstał z komórki i do komórki dąży...

    Śmiej się śmiej ale lustrzanką póki co nie można nigdzie zadzwonić ;P

    j.

  • 230. Data: 2009-07-16 20:15:39
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Mikolaj Machowski napisał(a):

    > Za kilka lat dzisiejsze aparaty małomatrycowe zostaną zastąpione przez
    > komórki.

    Fajnie będzie wyglądała komórka z obiektywem 300/4 ;P Szczególnie
    upchana w kieszeni spodni... ;)

    j.