  • 1. Data: 2009-07-13 10:30:13
    Temat: Dostępność Canon EOS 5D Mk II w PL
    Od: SebastianT <s...@n...spamowac.civ.pl>

    Witam,

    w zeszłym tygodniu zachciało mi się kupić EOS-a jak w temacie, ale po
    przedzwonieniu kilku nastu sklepów w Warszawie, i kilku w Polsce
    rzeczonego EOS-a brak a jak jest to w cenie absurdalnej (absurd: EOS w
    kicie z ob 24-105/4L w cenie 15000zł, sam aparat 12000 i czasami więcej).

    Większość sprzedawców mówiła że może będzie w tym tygodniu, już wiem że
    można go mieć dzisiaj w kilku miejscach za jedyne 10500 (body) kitu nie
    ma i na razie może nie być. Ktoś coś bąknął w bezpośredniej rozmowie że
    może kit się zmieni albo dojdzie jakaś nowa wersja "kitowego" obiektywu,
    ale to takie gdybanie bez potwierdzeń. Tak samo wszyscy mówią że od
    "jakiegoś" czasu (przez nich nie określonego) są problemy z dostawami.

    Pytanie: co się dzieje że tego aparatu nie ma / nie było, szczególnie w
    kicie?

    Pytanie do wróżki ;) : Kiedy cena euro spadnie a w raz z nią spadnie
    cena aparatu w pln?

    Pozdrawiam,
    Sebastian

  • 2. Data: 2009-07-13 11:22:28
    Temat: Re: Dostępność Canon EOS 5D Mk II w PL
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > Pytanie do wróżki ;) : Kiedy cena euro spadnie a w raz z nią spadnie
    > cena aparatu w pln?

    Wczoraj wróżka w złodzieju czasu mówiła: pod koniec roku 2009 1 EUR = poniżej 4 PLN.

    A Za Wodą D700 LNIB - $2050 resist....

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 3. Data: 2009-07-13 19:04:29
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    SebastianT wrote:
    > w zeszłym tygodniu zachciało mi się kupić EOS-a jak w temacie, ale po
    > przedzwonieniu kilku nastu sklepów w Warszawie, i kilku w Polsce

    myślałeś żeby zamówić za granicą?

    B.

    --
    Remove -trap- when replying. Usun -trap- gdy odpisujesz.

  • 4. Data: 2009-07-14 15:53:32
    Od: Profesor Nic <p...@g...com>

    On Jul 13, 12:22 pm, "gietrzy" <c...@g...pl> wrote:

    > (...)
    >
    > A Za Wodą D700 LNIB - $2050 resist....

    Niezle. Gdzie wypatrzyles za tyle? Ebay?

    Psor

  • 5. Data: 2009-07-14 21:16:37
    Od: "KrzysztofK" <krzysztof123(usun_cyfry_z_adresu)@456travelphoto.pl>

    > Pytanie: co się dzieje że tego aparatu nie ma / nie było,
    > szczególnie w kicie?

    Tak Canon traktuje rynek w Polsce.
    Są kłopoty w zaopatrzeniu - jeżeli
    możesz kup w np. Niemczech

    Pzdr
    KK

  • 6. Data: 2009-07-15 08:44:47
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > Niezle. Gdzie wypatrzyles za tyle? Ebay?

    Fredmiranda.com/forums/b&s

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 7. Data: 2009-07-15 11:22:18
    Od: Profesor Nic <p...@g...com>

    On Jul 15, 9:44 am, "gietrzy" <c...@g...pl> wrote:

    > Fredmiranda.com/forums/b&s

    Dzieki, szkoda ze dostep do tych ogloszen jest platny... wracam na
    ebay zatem :)

    Psor