  • 1. Data: 2009-07-13 15:59:28
    Temat: Program do zmiany nazw plikow
    Od: qunio <p...@g...pl>

    Sa w katalogu zdjecia z roznymi nazwami i roznych aparatow. Chcialbym
    zmienic nazwy w nastepujacy sposob.
    np:
    samochody 1->50
    motory 50->100
    samoloty 100->150
    Czy jest taki program ktory pozwoli mi recznie posortowac zdjecia w
    ekploratorze i wsadowo zmienic nazwy dokladnie w takiej kolejnosci jak
    one sa tam posortowane.
    probowalem Faststone niestety bez skutku mozna posortowac w
    eksploratorze jednak przy wsadowym zmienie nazw i tak sortuje po swojemu
    pomimo zaznaaczonej opccji nie sortuj. XnView nie pozwala po swojemu
    posortowac.
    Macie jakies propozycje?

    thx

  • 2. Data: 2009-07-13 16:15:55
    Temat: Re: Program do zmiany nazw plikow
    Od: rs <n...@n...spam.com>

    On Mon, 13 Jul 2009 08:59:28 -0700, qunio <p...@g...pl> wrote:

> [...]
    >eksploratorze jednak przy wsadowym zmienie nazw i tak sortuje po swojemu
    >pomimo zaznaaczonej opccji nie sortuj. XnView nie pozwala po swojemu

    na jaki system? <rs>

    --

    "My God is nicer than yours". Thomas Krupski

  • 3. Data: 2009-07-13 17:04:20
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    qunio napisał:
> [...]
    > eksploratorze jednak przy wsadowym zmienie nazw i tak sortuje po swojemu
    > pomimo zaznaaczonej opccji nie sortuj. XnView nie pozwala po swojemu

    IMatch? Trial 30 dni.

    m.
    --
    "Oprócz zastrzeżonych terminów wojskowych istnieje też mowa
    potoczna, choć wiem, że trudno w to uwierzyć." - (c) PWC

  • 4. Data: 2009-07-13 17:32:47
    Od: "TheGuru" <t...@o...pl>

> [...]
    > jednak przy wsadowym zmienie nazw i tak sortuje po swojemu pomimo
    > zaznaaczonej opccji nie sortuj. XnView nie pozwala po swojemu posortowac.

    total commander

  • 5. Data: 2009-07-13 18:43:53
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Mon, 13 Jul 2009 08:59:28 -0700, qunio napisał(a):

    > Macie jakies propozycje?

    ant renamer

    --
    marcin

  • 6. Data: 2009-07-13 18:50:53
    Od: Uncle Pete <p...@a...waw.pl>

    > Czy jest taki program ktory pozwoli mi recznie posortowac zdjecia w
    > ekploratorze i wsadowo zmienic nazwy dokladnie w takiej kolejnosci jak
    > one sa tam posortowane.

    > Macie jakies propozycje?

    ACDSee

    Piotr

  • 7. Data: 2009-07-13 19:07:21
    Od: qunio <p...@g...pl>

    rs wrote:

    > na jaki system? <rs>

    windows

  • 8. Data: 2009-07-13 19:07:48
    Od: qunio <p...@g...pl>

    Mikolaj Machowski wrote:

    > IMatch? Trial 30 dni.
    >
    > m.

    sprawdzam ale nie widze takiej mozliwosci

  • 9. Data: 2009-07-13 19:08:41
    Od: qunio <p...@g...pl>

    TheGuru wrote:

    > total commander

    nie ma podgladu...niewiem ktory plik to rower, ktory samochod a ktory
    samolot

  • 10. Data: 2009-07-13 19:09:38
    Od: qunio <p...@g...pl>

    zly wrote: