  • 81. Data: 2010-06-16 19:08:08
    Temat: Re: Ktos ma jeszcze watpliwosci - analog czy trzy dyski?
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-06-16 18:51:28 +0200, l...@l...localdomain said:

    > No i na tych dwóch monochromatycznych na procesie od koloru ;)

    Jest ich trochę więcej.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 82. Data: 2010-06-16 19:12:52
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-06-16 07:37:10 +0200, Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> said:

    > Bo pewnie było dla nich oczywiste, że takich rzeczy nie wyciaga się z
    > wody garściami i tej wody nie usuwa co idę o zakład w tej czy innej
    > formie zrobił wspomniany fotograf.

    I w tym momencie powstaje pytanie. Dla logicznie myślących oczywiste.
    Co jest przyczyną? Powódź? Technologia? Człowiek?
    Dla logicznie myślących odpowiedź też jest raczej oczywista.

  • 83. Data: 2010-06-16 19:20:37
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-06-16 08:24:50 +0200, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

    > To naturalne, że w wieku, kiedy babcie mają się jeszcze dobrze, ich
    > świat mamy w dupie.

    No bez przesady. Może pochodzę z długowiecznej rodziny, ale zdjęcia
    moich dzieci z pradziadkami są. A moi rodzice już są pradziadkami.
    Czyli albo jako dziadkowie byli młodzi, albo obecnie jako pradziadkowie
    są w stanie swoim wnukom czyli już rodzicom coś tam opowiedzieć.
    Najstarsi ich wnukowie mają trzeci krzyżyk, a najmłodszy w tym roku
    przystąpił do I KS.

  • 84. Data: 2010-06-16 19:28:05
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-06-16 09:25:16 +0200, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

    > Cóż, nie rozumiem, bo nie posiadam tej właściwości...

    Gwarantuję Ci że posiadasz.
    Ten sam mechanizm działa w takich sytuacjach. Kto to jest ziomek?
    Na swojej ulicy nie masz ziomków, ale już w odległej dzielnicy Twojego
    miasta ziomkiem jest mieszkaniec Twojej ulicy. W innym mieście, ale tym
    samym regionie, mieszkaniec Twojego miasta. Na Pomorzu mieszkaniec
    Małopolski. We Francji Polak, w Stanach Europejczyk, a na Marsie
    Ziemianin.
    Taka jest definicja ziomka.

  • 85. Data: 2010-06-16 19:33:43
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-06-16 13:43:01 +0200, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

    > Co błyśnie, trzaśnie? We wszystkie trzy dyski na raz, w piwnicy, na
    > strychu i u teściowej? :)

    Szukasz winy/rady, nie tam gzie trzeba. Nie technologia jest problemem.
    Ciekaw jestem ile Twoich pieczołowicie przechowywanych zdjęć u
    Teściowej na strychu i w piwnicy. Przetrwa tyle co pierwsze dagerotypy?
    Z Twoim stosunkiem do ludzi może się okazać, że je sformatują za Twojego życia.

  • 86. Data: 2010-06-16 19:36:22
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-06-16 15:52:59 +0200, l...@l...localdomain said:

    > No to jest właśnie wielki problem z mirroringiem :/

    Czyli co? Możesz nie wiedzieć że dysk u teściowej dawno na śmietniku?

  • 87. Data: 2010-06-16 19:38:08
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-06-16 20:07:30 +0200, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

    > Prawdziwy mężczyzna MYŚLI. Prawdziwa kobieta zresztą też.

    A myślenie ma coś wspólnego z technologią używaną?

  • 88. Data: 2010-06-16 20:12:55
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "JA" napisał

    > A myślenie ma coś wspólnego z technologią używaną?

    O tyle, że trzy dyski mogą zawierać X kopii tego samego, a rolka jest
    smętnie pojedyńcza.

    adam

  • 89. Data: 2010-06-16 20:12:56
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
    > A dlaczego niby miałby płakać?
    > Dyski są hermetyczne,

    Byly kiedys...
    -----------------

    To raz.
    I dwa - a kto powiedział, że opływa je _czysta_ woda ?
    No i może jeszcze trzy - o odzyskiwaniu czegokolwiek z talerzy to można
    zapomnieć. W jakich sytuacjach to byłoby opłacalne ?

    adam

  • 90. Data: 2010-06-16 20:13:01
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "JA" napisał
    > A kto powiedział, że jak robisz za darmo, to masz dobrze?
    > Trzeba było dać tam gdzie rys nie robią, a wywołanie nie kosztuje 50gr.

    Tak, ja wiem. Magia. Trzeba wiedzieć gdzie wołać, w której dzielnicy jest
    dobra woda, który lab nie rysuje, itd...
    Na szczęście znalazłem wyjście z tego - nic już nie będę w życiu wołał
    oprócz rawów ; )

    > Temaksowi na pewno ICE nie pomoże.

    No właśnie mówię ; )

    > Nie opłaca się.

    W sensie ekonomicznym czy estetycznym ?
    Mi chodziło o estetyczny.

    > Taka sama głupota jak cała zabawa z fotografią. Jak nie jest to Twoje
    > źródło utrzymania, to rozpatrywanie tego w kategoriach głupoty, lub nie to
    > dopiero głupota.

    A dlaczego ?
    Bez względu na to czy to komercyjne czy amatorskie zastosowanie słabość
    materiału pozostaje ta sama.

    adam