  • 131. Data: 2010-06-17 18:20:29
    Temat: Re: Ktos ma jeszcze watpliwosci - analog czy trzy dyski?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    JA pisze:
> [...]
    > Jako że na zapas kart pamięci już zabrakło kasy, zabrałem ze sobą dysk
    > USB na 2,5 cala, chyba 4 GB. Camedia robiła megowe jotpegi więc dysk
    > wystarczająco durzy.
    > Myślę sobie, podłącze aparat do komputera, dysk do komputera i wio.
    > Więc wyobraź sobie, że nie było tak wio. W kawiarenkach stare sierście
    > albo bez USB, albo z takimi windowsami, że z dyskiem i aparatem gadać
    > nie chciały. Przez połowę urlopu gorączkowo szukałem kompa, który by z
    > tym działał.
    >
    > I teraz mi powiedz, czyja to była wina i przedstaw inne mniej absurdalne

    Wina miejsca. Że jest miliard komputerów z usb nie znaczy, że będą tam,
    gdzie my będziemy.
    Ja kiedyś na tak zwanych wczasach nie mogłem znaleźć gniazdka z prądem
    (tzn. działającego) w ośrodku, w którym mieszkaliśmy. A gniazdko ma
    stuletnią tradycję...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 132. Data: 2010-06-17 19:03:34
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > Nie wiem z jakiego systemu korzystasz, ale moze doinwestuj do takiego,
    > w ktorym nie trzeba kopiowa plik w pojedynczo? ;]
    >

    > Ale ja m wie o komputerach na prad, a nie pare :)
    > Chodz antywirus, szyfrowanie, traktowanie plik w przez vist i tysiac
    > ''trajytow'' w tle potrafi....

    No dobra przesadziłem z tym "kilka godzin" ale tak z 30 minut to
    wyjdzie jak nic z zegarkiem w ręku. Wystarczająco dużo, żeby się nie
    chciało ;) Fakt, że sprzęt to raczej "biurowy" jest.

  • 133. Data: 2010-06-17 19:36:56
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-06-17 20:17:00 +0200, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

    > A mogły sobie na pendrajwie siedzieć...

    Mogły, ale zapewne jak te zdjęcia w garażu czy w piwnicy.
    Były sobie na włączonym do prądu komputerze. Mogło im się nie stać nic,
    a mogły się zamienić z screensaver by matrix.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 134. Data: 2010-06-17 20:30:03
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 17 Jun 2010 12:03:34 -0700 (PDT), mg napisał(a):

    > No dobra przesadziłem z tym "kilka godzin" ale tak z 30 minut to
    > wyjdzie jak nic z zegarkiem w ręku. Wystarczająco dużo, żeby się nie
    > chciało ;) Fakt, że sprzęt to raczej "biurowy" jest.

    Ale po co siedzieć przy kompie 30minut? 2 minuty na podłączenie i
    puszczenie skryptu, 1 minuta na odłączenie jak się skończy.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 135. Data: 2010-06-17 20:33:25
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W czwartek, 17 czerwca 2010 19:32, Janko Muzykant wyraził następujacą
    opinię:

    > Można uwierzyć, że trwałe są zdjęcia na dysku roboczym bez kopii i tak
    > robi większość. Tylko czego to dowodzi?

    Że czujesz jakąś misję aby wszystkich przekonywać, że to co robisz ma sens
    :-)

    > Doskonały argument. Na świecie jest przynajmniej miliard komputerów, do
    > których można je podpiąć :)
    > Poproszę o jeszcze większe absurdy :)

    Największym absurdem jest Twój prozelityzm. Nie wiem czy tylko udajesz czy
    naprawdę głęboko wierzysz w to, że poznałeś Jedyną Prawdę o Archiwizacji
    Fotografii i czujesz, że tylko Ty możesz uratować analogowych starowierców
    przed wiecznym potępieniem ich zdjęć w żelatynowym piekle ;-)

    > Najbardziej jednak chyba bawi Cię pajacowanie...

    Nie musisz mierzyć innych swoją miarą, zatrzymaj ją dla siebie ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 136. Data: 2010-06-17 20:34:09
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    Dnia Thu, 17 Jun 2010 08:01:58 +0200, Marx napisał(a):

    > nie zgadzam sie, maja ta zalete co pendrive czyli sa odporne na upadek.
    > I sa chyba odporne na zalanie, czego pendrive ani dysk nie oferuja.

    mój pendrive wytrzymał pranie w 40 st C :-P a dysk po zalanie to
    najpewniej martwa elektronika, a co za tym idzie odzyskanie danych jest
    "dość" kosztowne... :-)

    --
    pzdr
    meping

  • 137. Data: 2010-06-17 20:36:48
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    Dnia Thu, 17 Jun 2010 20:12:49 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

    > Ale ja mówię o komputerach na prąd, a nie parę :) Choć antywirus,
    > szyfrowanie, traktowanie plików przez vistę i tysiąc ''trajytów'' w tle
    > potrafi....

    A kto Ci każe używać Visty lub innych systemów MS??? ;-D

    --
    pzdr
    meping

  • 138. Data: 2010-06-17 20:52:08
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W czwartek, 17 czerwca 2010 20:03, Janko Muzykant wyraził następujacą
    opinię:

    > Od pięciu lat nie ma takiego. Wszystko (ponad tysiąc zdjęć) przeniosłem
    > w pół dnia w komputer.

    Po wyplenieniu żelatynowego plugastwa u siebie postanowiłeś nieść cyfrową
    wiarę między pogan i schizmatyków?? ;-)

    > Potem jeszcze obrabiałem to w wolnych chwilach, w
    > większości nareszcie widząc takie kolory i dynamikę, o jakiej zawsze
    > marzyłem.

    Trzeba było malarzem zostać, szaro-bura {nierzadko} rzeczywistość tak by Cię
    nie ograniczała ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 139. Data: 2010-06-17 21:00:39
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hve1tp$oci$1@inews.gazeta.pl>,
    Dariusz Zygmunt nabazgrał:
> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^ - A
    > Trzeba było malarzem zostać, szaro-bura {nierzadko} rzeczywistość tak by Cię
    ^^^^^^^^^^^ - C

    A + B + C = ROTFL :D

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    No i skończy się przodowanie

  • 140. Data: 2010-06-17 21:05:42
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Krzysztof Chajęcki pisze:

    > A kto Ci każe używać Visty lub innych systemów MS??? ;-D

    Mnie nikt, mnie się przegrywa trzy minuty :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /wymyśliłem certyfikat na ziewanie, szukam wspólnika z dojściami/