  • 11. Data: 2010-09-29 09:59:30
    Temat: Re: Którego laptopa wybrać
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2010-09-29 10:29, jQ pisze:
    > A, jeszcze coś takiego mi się napatoczyło:
    > Toshiba Salellite L670-10P: http://www.ceneo.pl/7742723
    > Lepsza karta graficzna - ATI Radeon 5650, ale tylko 2 porty USB. Czy
    > jakieś jeszcze haczyki widzicie, bo podejrzanie tani jest.

    Mój ojciec ma Toshibę, Ale nieco inny model niż ten. plastik marniutki,
    wtarł się lakier po 3 miesiącach, wygląda paskudnie. Sam nigdy bym nie
    wydał pieniędzy.

  • 12. Data: 2010-09-29 11:23:39
    Od: jQ <j...@g...com>

    On 29 Wrz, 11:57, Piotr Sadrakula/Lodz/PL <p...@g...pl> wrote:
    > Wybrałbym tego, szwagierki syn ma wersję z 15.6 cala i jest bardzo zadowolo-
    > ny. Odlotowa grafika, większy dysk i cała reszta...
    >
    > http://www.skapiec.pl/site/cat/17/comp/1244005
    >
    > Życzę dobrego wyboru - Piotrek

    Kurcze, boję się kupować Acera. Są dużo tańsze od reszty, ale opinię
    mają bardzo kiepską

  • 13. Data: 2010-09-29 13:09:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jQ" a...@a...goo
    glegroups.com

    : Kurcze, boję się kupować Acera. Są dużo tańsze od reszty, ale opinię
    : mają bardzo kiepską

    A ja bym kupił bez wahania, gdyby mi reszta pasowała.
    Niedawno Biedronka miała bardzo taniego Acera. Gdyby mi był potrzebny
    nowy notebook i ten z Biedronki miał USB 3 -- kupiłbym bez wahania.

    Na razie (nieco ponad 2 lata) mam FujitsuSiemensa i jestem zadowolony.
    (tak z samego notebooka ja i z serwisu)

    IMO dobrym rozwiązaniem (u mnie tego nie ma) jest podświetlana
    klawiatura -- każdy klawisz od dołu.

    --
    ^ 750 . . nw 25 27 749

  • 14. Data: 2010-09-29 22:01:55
    Od: daxus <d...@p...onet.pl>

    W dniu 29-09-2010 08:45, jQ pisze:
    > Znalazłem jakieś zestawienie z kilku firm serwisujących lapki i wynika
    > z nich, że Asusy są jednymi z najmniej awaryjnych sprzętów, HP wręcz
    > odwrotnie. Ale ci, co mają HP - ki twierdzą, że test jest
    > przekłamany :)
    To ciekawe, bo ja mam HP nx6110 zakupiony w 2006roku w kwietniu.
    Po paru miesiącach dokupiłem 512MB RAM i kartę WiFi bo wziąłem biedną
    wersję.
    Używany w domu, na studiach, trochę wyjazdów.
    NIGDY nie było najmniejszej usterki, plastik obudowy czarny matowy.
    Generalnie laptop wygląda idealnie jak nowy - genialnej jakości obudowa
    i cały laptop.
    Pokażcie mi inny ponad 4 letni laptop używany po kilka godzin dziennie w
    takim stanie i totalnie bezusterkowy.
    HP PANY :) Polecam

  • 15. Data: 2010-09-30 22:50:19
    Od: "jQ" <j...@s...eu>

    Użytkownik "daxus" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > To ciekawe, bo ja mam HP nx6110 zakupiony w 2006roku w kwietniu.
    > Pokażcie mi inny ponad 4 letni laptop używany po kilka godzin dziennie w takim
    > stanie i totalnie bezusterkowy.
    > HP PANY :) Polecam
    Ale HP ostatnimi czasy bardzo obniżył loty. I to nie tylko odnośnie laptopów.
    Kiedyś ich drukarki laserowe były nie do zajechania - mój tata ma taką już z
    dobrych 5 czy 6 lat. Obecnie produkowane po 2 latach się rozsypują.

  • 16. Data: 2010-09-30 22:52:24
    Od: "jQ" <j...@s...eu>

    Użytkownik "Nostradamus" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Z tych to.... samsung R 780.
    No i staneło na samsungu :) Troszkę się obawiałem - i nadal obawiam tej firmy,
    bo ciągnie się za nią reputacja z lat 90 - tych. Ale przeważyła dobra, jak na
    laptopa w tej cenie, karta graficzna. Model z i3, 4GB RAM i dysk 320 GB, kupiony
    za 2799 zł w Euro AGD

  • 17. Data: 2010-09-30 23:09:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jQ" i834b9$rvp$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > Ale przeważyła dobra, jak na laptopa w tej cenie, karta graficzna. Model z i3, 4GB
    RAM i dysk 320 GB, kupiony za 2799 zł w Euro

    W AGD na raty 0 procent do trzeciej potęgi (odsetki 0, prowizja 0, inne koszty 0)
    plus ubezpieczenie 0.9 procentu miesięcznie od całości? ;) Jakby nie liczyć, to
    dla mnie zakupy w Euro AGD (choć obsługa tam bardzo sympatyczna) są zbyt drogie...

    --
    ^ 750 . . nw 25 27 . 749 ^ 440 440

  • 18. Data: 2010-10-01 11:02:26
    Od: jQ <j...@g...com>

> [...]
    > dla mnie zakupy w Euro AGD (choć obsługa tam bardzo sympatyczna) są zbyt drogie...
    Sprawdzałem na Ceneo i, o dziwo, ten model akurat w Euro AGD był
    najtaniej. Zdziwiło mnie tylko, że płacąc gotówką nie dostałem rabatu,
    wszak koszty tych 30 * 0% są już wliczone w cenę. Kiedyś sami pytali,
    czy gotówka, czy raty i jak gotówka to było taniej.

  • 19. Data: 2010-10-01 11:31:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jQ" b...@i...goog
    legroups.com

> [...]

    : Sprawdzałem na Ceneo i, o dziwo, ten model akurat w Euro AGD był najtaniej.

    To co innego.

    : Zdziwiło mnie tylko, że płacąc gotówką nie dostałem rabatu,
    : wszak koszty tych 30 * 0% są już wliczone w cenę. Kiedyś sami
    : pytali, czy gotówka, czy raty i jak gotówka to było taniej.

    Ja przeżywam ;) kupowanie pralki, więc wiem o tym, że w ceny
    pralek w Euro AGD są wliczone koszty rozłożenia płatności na raty.

    BTW tego kupowania...

    DHL staje się kolejnym Kościołem w Polsce ;) -- rozdaje łaski. :)

    Łaską jest wniesienie do mieszkania pralki przywiezionej DHLem.
    Nie mogę zawczasu (przed zakupem, przed wysyłką, przed zleceniem
    wysłania) ustalić z DHLem, iż wniesienie jest płatnym obowiązkiem
    kuriera. Umowa utyka w miejscu -- kurier może okazać łaskę wniesienia. :)
    (może nieliteralnie tak, ale sens jest dokładnie taki!)

    Właśnie otrzymałem kolejny m@il, w którym kolejna już osoba (czwarta)
    potwierdza, że obowiązkiem kuriera nie jest wniesienie przywiezionej
    pralki -- wg DHL prać mam na parkingu. :) Mądrość jak u Kaczyńskiego,
    gdy mówi o mocarstwowości Rosji. :)

    -=-

    Euro AGD nie tylko dowozi, ale i wnosi, a nawet ustawia
    (poziomuje) i podłącza zakupioną pralkę...

    -=-

    Kiedyś DHL (chyba DHL -- pewności nie mam, ale chyba DHL)
    przywiózł mi opony i domagał się wniesienia ich do mieszkania!!! :)
    (choć do garażu było znacznie bliżej i w pionie, i w poziomie,
    i w czasie, niż do mieszkania!!!)

    --
    ^ 750 . . nw 25 27 . 749 ^c 440 440

  • 20. Data: 2010-10-01 13:01:14
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

> [...]
    > potwierdza, że obowiązkiem kuriera nie jest wniesienie przywiezionej
    > pralki -- wg DHL prać mam na parkingu. :) Mądrość jak u Kaczyńskiego,

    Istotna jest litera prawa, a nie zachcianki :) Ja też się dziwie,
    dlaczego np. na stacji muszę płacić za paliwo :)

    Wydaje mi się że kurierzy generalnie wniosą Ci wszystko do 30kg (+-),
    powyżej nie muszą. Nie zależy to od kuriera, aczkolwiek być może są tacy
    co po prostu to robią, ale nie muszą.

    Jeden człowiek *nie może dźwigać* czegoś co waży ze 100kg /to łamie
    wszelkie kodeksy pracy itp/, wiesz że paczka przyjdzie - masz możliwość
    załatwienia wniesienia. To dla każdego koszt - w przypadku kuriera -
    musi dodatkowo załatwiać 1-2 osoby.

    > -=-
    >
    > Euro AGD nie tylko dowozi, ale i wnosi, a nawet ustawia
    > (poziomuje) i podłącza zakupioną pralkę...

    *Nic za darmo!!* - Ty za to płacisz przy zakupie!!. To że teraz to
    chwalisz, to tylko wynik dobrej reklamy EAGD :)

    Ciekaw jestem czy EAGD dowiezie mi np. z Warszawy do KRK (czy
    jakiegokolwiek innego miasta - najlepiej ze 100km oddalonego od sklepu)
    wniesie i zainstaluje w cenie 18zł brutto ;)

> [...]
    > przywiózł mi opony i domagał się wniesienia ich do mieszkania!!! :)
    > (choć do garażu było znacznie bliżej i w pionie, i w poziomie,

    Niezależnie od wszystkiego zawsze zdarza sie jakieś pojedyncze dziwne
    przypadki, de facto dany rejon obsługuje do odbiorów jeden człowiek,
    dostawy drugi. Jeżeli jest upierdliwy - trzeba eskalować, to działa.

    Szybko i tanio - http://luktronik.pl/