  • 1. Data: 2010-09-28 09:36:26
    Temat: Acery aspire z serii 77-75 czy łaska poznać wasze surowe zdanie?
    Od: maxknowledge <m...@g...com>

    Dzień dobry,

    dziewczyna upodobała sobie Acera z serii 77 i 75... 17calowe, z
    czytnikiem lini papilarnych do 2300zł.

    Zależy jej przede wszystkim poza wyglądem na pojemności. Znalazłem
    więc takiego laptopa jak: Acer as7540G-304G64M, który pracuje na ddr2
    4GB i ma 640GB i wolniejszym procesorem.

    Ja wolałem postawić na laptopa 7540G-504G32Mn, który pracuje na ddr3
    co prawda z 2GB i szybszym procesorem (wiadomo o co chodzi). Jednak te
    wartości jej nie przekonują. Wymyśliłem, że dokupię jej dysk
    zewnętrzny 1TB do 300zł jak będzie chciała.

    A jak waszym zdaniem to mogłoby wyglądać lepiej? Może jest taki laptop
    innego producenta, który będzie warty świeczki dla tych kobiet?

    Dziękuję za wkład.