  • 41. Data: 2010-10-02 18:33:54
    Temat: Re: Którego laptopa wybrać
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2010-10-02 20:04, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "Rafał Łukawski" i87ogd$hfo$...@n...onet.pl

    > O, tak -- wielu spamuje!!! Nie jesteś wyjątkiem -- stąd moja
    > wyrozumiałość. :)
    > I dyski SSD też wielu mi wciska. :) To się nazywa ,,marketing po
    > polsku''. :)

    Człowieku, poruszasz 10 wątków w jednym mailu /nawiązując do
    Kaczyńskich, parkingów i innych/ i względem siebie jesteś zupełnie bez
    skazy. Temat wątku to LAPTOP!

    owszem, jak ktoś zaczyna śmiecić, to mu wcisne oferte, tak swoją drogą
    reklama na usenecie obecnie zupełnie nic nie znaczy (1 klient na miesiąc
    lub dwóch) .. to nie to co kiedyś :)
    Owszem spam mi się przemknie - ja nie jestem tak idealny jak człowiek z
    10-linijkowa sygnaturą ;)

    --
    Szybko i tanio - http://luktronik.pl/

  • 42. Data: 2010-10-02 21:50:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Rafał Łukawski" i87tun$v4i$...@n...onet.pl

    > skazy. Temat wątku to LAPTOP!

    Więc na razie nie kupuję nowego notebooka, chyba że netbook za 789 złotych
    z Auchan. Wprawdzie zalałem matrycę (woda znalazła się wewnątrz ekranu, że
    tak to ujmę) mego notebooka, ale chyba samoistnie wyschnie. Na razie plama
    zmniejsza się. Może naprawdę nie należy przesadzać z ilością wody w czasie
    mycia matrycy wodą z mydłem. Poza tym ta plama prawie nie przeszkadza.

    Na razie kupuję słuchawo-mikrofon (Manty -- waży 8 gramów) na BT.
    I chcę to coś podłączyć do notebooka, a raczej do WinzgrozyXP. :)

    Później powrócę do kupowania pralki, a następnie do kupowania telewizora. :)
    Gdy opadną ceny dysków -- kupię dwa, jako już pisałem.
    Tak wyglądają moje plany kupieckie na najbliższe dni -- laptopa w nich nie ma.

    --
    ^ 750 . . nw 25 27 . 749 ^c 440 440

  • 43. Data: 2010-10-09 18:17:32
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2010-10-01 23:23, BQB pisze:
    > Ani HP, ani Asus. Zerknij na Allegro ile jest firm oferujących naprawę
    > uszkodzonych laptopów tych właśnie marek. Te ogłoszenia są dlatego, że
    > te właśnie laptopy ulegają awariom. Jakbym miał kupować laptopa, to bym
    > kupił Della z przedłużeniem gwarancji NBD.
    Ja również wybrał bym della. Dziś właśnie rozebrałem HP córki, bo do
    irytacji doprowadzało mnie, a w zasadzie ją przełączanie go w stan
    uśpienia po dosłownie dotknięciu wichajsterka w górnej części nad
    klawiaturą, blisko włącznika wifi. Nadzwyczaj beznadzejne rozwiązanie.
    Jak już odkręciłem te kilkadziesiąt śrubek i co w środku widzę?
    Blastikowy bolec, wtopiona w niego blaszka sprężysta jak w płaskiej
    bateryjce i niżej inny bolec. Jak to miało przyzwoicie działać? Myślałem
    że tam microswitch jakiś jest. Dosłownie niedługo bym dmuchnął zadrgał
    by ten bolec i już blaszka dotyka innej i "przycisk zadziałał" :)) Takie
    rozwiązanie można spotkać tylko w najbardziej podłych chińskich
    zabawkach za 5 zł dodawanych do kolorowych magazynów dla dzieci. Lepiej
    wykonane są już zabawki z McDonalda i mówię to z przekonaniem.
    Wypierniczyłem tą blaszkę bo nic nie miała tam do roboty za wyjątkiem
    frustracji usera. Zdecydowanie nigdy żadnego HP przez najbliższe wiele lat.

  • 44. Data: 2010-10-11 22:25:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jawi" 4cb0b1b8$0$21008$6...@n...neostrada.pl

    > frustracji usera. Zdecydowanie nigdy żadnego HP przez najbliższe wiele lat.

    Ja w FS mam odwrotnie: chcąc zahibernować (teraz już nie mam miejsca
    na hibernację, więc tylko usypiam -- co najmniej od miesiąca) czy
    uśpić -- muszę nieźle nacisnąć przycisk i nawet poruszać nim lekko
    na boki. :) Czy w ogóle warto wstawiać dodatkowe przyciski poza
    klawiaturą, skoro klawisze spisują się doskonale? :)

    Mam u siebie niepotrzebna dwa -- jeden do WiFi/BT/UMTS
    i jeden do hibernacji/usypiania/włączania/wyłączania...
    Tym ostatnim włączam (budzę i odhibernowuję) więc niby jest potrzebny.
    Wolałbym, aby notebook włączał się automagicznie po podniesieniu pokrywy.
    (o ile potrzebowałby włączenia -- często zamykam go bez wyłączania)

    --
    ^ 750 25 27 . .04 . 749 ^c 440 .
    438
    | 740 . 06 08 739 F|l 430 . . . . .09
    425
    | 730 26 29 październik 07 09 734 E|i 420 2627 29 . 02 05 0708 10
    418
    P|l 720 28 30 02 719 V|t 410 28 01 04 06
    412
    E|/ 710 01 03 05 709 |r 400 wrzesień 03
    403
    F|m 700 10 695 1|y 390 30 październik
    391

  • 45. Data: 2010-10-12 14:46:56
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Do swojego mam dwa zastrzeżenia niestety, i to bardzo poważne:

    1) kiepska jakość matrycy (gorsza niż w starszym Panasłoiku), mała jasność, mały
    kontrast.
    2) nap...anie wentylatorem non-stop (wq...ące, znów starszy Panasłoik / podobne
    Lenovo prawie bezgłośne).

    Z powyższych powodów drugi raz bym nie kupił.

    I jeszcze zintegrowana grafika marna (nawet jak na notek do aplikacji
    biurowo-biznesowych) co to wysiada nawet w IE przy stronach
    Rzepy czy podobnych, ch... wie czy to hardware czy oprogramowanie.

    Zalety:
    Bardzo dobra klawiatura (choć wolałbym dodatkowe przyciski myszki u góry) może i
    lepsza niż w Lenovo, niezły touchpad, lekki i
    cienki jak na 15'' 4:3, mało grzejący zasilacz (serio).

    Na dobrą sprawę to w laptopie liczą się dwie rzeczy:
    klawiatura i ekran, no i jeszcze te "łech-touch-ki" (bo reszta to tylko bebechy).
    Czyli międzymordzie do człowieka.

    -----

  • 46. Data: 2010-10-14 15:48:57
    Od: Jawi <t...@p...pl>

  • 47. Data: 2010-10-14 21:19:43
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Dzisiaj mi taką reklamę na skrzynkę przysłali:
    http://www.gral.pl/Lenovo+G550L+T4500+2GB+500GB+Win7
    HP_183.html?ns=1

    Oprócz małego ekranu 15" chyba niezły.

    --
    animka

  • 48. Data: 2010-10-15 18:54:25
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Kiepską masz pamięć, kolego.
    Może jakiś upgrejdzik??

    -----

  • 49. Data: 2010-10-17 00:48:51
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    On Tue, 28 Sep 2010 23:45:17 -0700 (PDT), jQ wrote:
    > Znalazłem jakieś zestawienie z kilku firm serwisujących lapki i wynika
    > z nich, że Asusy są jednymi z najmniej awaryjnych sprzętów, HP wręcz
    > odwrotnie.

    www.squaretrade.com/htm/pdf/SquareTrade_laptop_relia
    bility_1109.pdf
    Nie umniejsza to jednak mojego zaufania do ThinkPadow serii T** oraz Dell
    Latitude D i E ;-)

    > ci, co maja HP - ki twierdza, ze test jest przeklamany

    "Jesli nie IBM T43 to co?" z 8 wrzesnia 2009:
    http://groups.google.pl/group/pl.comp.pecet/browse_t
    hread/thread/1ee97135a48fe924
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 50. Data: 2010-10-17 08:21:30
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    IBM / Lenovo serii "R" niewiele się różnią, a trochę łatwiej taniej kupić.

    -----