  • 1. Data: 2010-09-27 07:13:36
    Temat: Problem z Panasonic DP-8016P
    Od: "***Einstein***" <einstein_2003@@o2.pl>

    Witam
    Sprawa dosyć nietypowa. W końcu się poddałem i nie wiem jak to ugryść. Jest
    sobie Xero-kopiarka Panasonic DP-8016P była podpięta do komputerka z
    systemem Win XP Prof kabelkiem usb i sobie działała, podobno. Zainstalowałem
    system od podstaw na kompie. Instaluję sterownik z oryginalnej płytki CD
    dostarczonej z urządzeniem, podłączam xero, wszystko super jest wykrywane
    itp. zaś próba puszcenia wydruku np. strony testowej kończy się fiaskiem.
    Myślałem że to np. wina kabla (podmieniłem na inny) i nic.Wydruk idzie w
    kosmos bez żadnych komunikatów. Próbowałem odpalić xero poprzez moduł
    sieciowy. Widzę w monitorze urządzenia - parametry (adres ip, nazwę
    urządzenia) oraz stan ale tym razem puszczenie wydruku kończy się
    komunikatem o błędzie.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-09-27 09:38:28
    Temat: Re: Problem z Panasonic DP-8016P
    Od: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl>

    W dniu 2010-09-27 09:13, ***Einstein*** pisze:
> [...]
    > monitorze urządzenia - parametry (adres ip, nazwę urządzenia) oraz stan
    > ale tym razem puszczenie wydruku kończy się komunikatem o błędzie.

    A spróbuj wywalić wszsytko z c:\windows\system32\spool\

    możliwe, że ponownie będziesz musiał drivery zainstalować.

    Pozdr,
    Tomek